۱۸:۳۹ - چهارشنبه ۰۲ مهر ۱۳۹۹

امام جمعه شاهین شهر:

شهیده زینب کمایی الگوی جوانان شاهین شهر است

امام جمعه شاهین شهر شهیده زینب کمایی الگوی جوانان شاهین شهر معرفی کرد و گفت: این شهید والامقام عاشق شهادت بود و اعتقاد راسخ به حجاب و عفاف داشت و مروج آن بود.

به گزارش شاهین پرس؛ حجت الاسلام قاسم هاشمی روز چهارشنبه در مراسم یادواره شهیده زینب کمایی که با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین، خواهر شهید و نویسنده کتاب من میترا نیستم و راز درخت کاج مسئولان استان اصفهان و شهرستان شاهین شهر و میمه در مصلی نماز جمعه شاهین شهر به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار شده بود اظهار کرد: اگر به تاریخ معاصر کشور نگاه کنیم می بینیم، دفاع مقدس بر بام تاریخ معاصر قرار دارد.

امام جمعه شاهین شهر با تاکید بر ضرورت الگو قرار دادن راه شهدا تصریح کرد: جنگ امروز جنگ اراده ها است که می توانیم به برکت خون شهدا از آن عبور کنیم.

وی افزود: در 300  سال اخیر دشمنان این مرز و بوم در جنگ هایی که علیه ایران انجام دادند به مقاصد خود رسیدند و عهدنامه های ننگین را ثبت کردند اما تنها جنگی که توسط کشورهای مختلف و با حمایت شرق و غرب بر علیه کشور ما انجام شد و هیچ دستاوردی بدست نیاوردند جنگ تحمیلی رژیم لعث صدام با ایران بود.

حجت الاسلام هاشمی شهیده زینب کمایی را فعال فرهنگی معرفی کرد و با اشاره به شرایط سالهای 60 و 61 خاطرنشان کرد: منافقان کوردل در سالهای 60 و 61 دنبال درگیری و کشتن مردم بودند بطوریکه از ۱۷ هزار نفر از هموطنان ما که در جنایت های تروریستی به شهادت رسیدند تنها ۵۰۰ نفر از آنها از مقامات و مسئولان کشورمان بودند، بقیه مردم عادی بی گناه و بی دفاع بودند که توسط منافقان به شهادت رسیدند آنها مسئولیت ترور شهیده زینب کمایی را بر عهده گرفته و اقرار کردند شهیده زینب کمایی به دست مزدوران خود در شاهین‌شهر و با استفاده از چادرش که حجابش بوده او را به شهادت رساندند.

وی با بیان اینکه شهیده زینب کمایی شهید عفاف و حجاب کشور الگوی جوانان شاهین‌شهر خواهد بود ادامه داد: این شهیده عاشق شهادت بود و به شدت به حجاب برتر و عفاف اعتقاد راسخ داشت و مروج آن بود؛ الگو و تاسی گرفتن از این شهیده می تواند بانوان این شهر را در کشور زبان زد کند.

امام جمعه شاهین شهر در پایان از کسانی که در ساخت تندیس و برگزاری یادواره این شهیده همکاری و فعالیت داشتند، تشکر و قدردانی کرد.

پس از پایان مراسم یادواره با حضور مسئولان از تندیس این شهیده در میدان ورودی شاهین شهر رونمایی شد.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.