۱۵:۱۵ - شنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۳

فرماندار شهرستان شاهین‌شهر و میمه:

شاهین‌شهر، جایی برای اتباع غیرمجاز نیست

فرماندار شهرستان شاهین‌شهر و میمه در کمیسیون امنیتی اتباع و مهاجرین خارجی شهرستان با بیان اینکه شهرستان ما؛ جایی برای اتباع غیرمجاز نیست گفت: کارفرمایانی که اتباع غیرمجاز در شاهین‌شهر و میمه را بکارگیری نمایند، با جرائم سنگین نقره داغ می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «شاهین پرس»؛ سید محمدرضا کاظمی طبا؛ پیش از ظهر امروز در کمیسیون امنیتی اتباع و مهاجرین خارجی شهرستان شاهین‌شهر و میمه اظهار کرد: شهرستان شاهین‌شهر و میمه جایی برای اتباع غیرمجاز نیست و کارفرمایانی که اتباع غیرمجاز در این شهرستان را بکارگیری نمایند، با جرائم سنگین نقره داغ خواهند شد.

فرماندار شهرستان شاهین‌شهر و میمه با تاکید بر اینکه تمامی اتباع غیرمجاز ظرف مدت یک هفته باید شهرستان را ترک کنند خاطرنشان کرد: از ابتدای هفته آینده فراجا نسبت به دستگیری و تردد اتباع غیرمجاز بدون هیچ ملاحظه‌ای اقدام کنند و تمامی دستگاه‌های اجرایی شهرستان و شهرداری‌ها در اجرای این طرح همکاری همه جانبه را با مجریان داشته باشند.

وی افزود: ادارات صمت و کار و رفاه اجتماعی، بازرسی اتاق اصناف و شبکه بهداشت به طور جدی با مراکزی که اتباع غیرقانونی را به کارگیری کرده باشند، برخورد لازم را انجام دهند.

کاظمی طبا تصریح کرد: برخورد قانونی با مشاوران املاک و صاحبان خانه‌ای که مغازه یا اماکن مسکونی به اتباع غیر‌مجاز اجاره دهند در دستور کار مجریان طرح قرار گیرد.

انتهای خبر/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.