۱۲:۴۵ - چهارشنبه ۰۷ شهریور ۱۴۰۳

دبیر کانون‌های رضوی شاهین‌شهر:

خیر شاهین‌شهری اموالش را وقف امام رضا (ع) کرد

دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان شاهین‌شهر گفت: واقف شاهین‌شهری در آستانه سالروز شهادت آقا علی بن موسی الرضا(ع) یک ساختمان مسکونی سه‌طبقه و سه باب مغازه خود را وقف حرم مطهر امام رضا علیه‌السلام کرد.

مصطفی نظری در گفتگو با خبرنگار سرویس فرهنگ و اندیشه پایگاه خبری تحلیلی «شاهین پرس»؛ از یک مورد وقف در شاهین‌شهر به نام حضرت ثامن‌الحجج آقا علی ابن موسی‌الرضا علیه‌السلام خبر داد و اظهار کرد: در آستانه ایام شهادت امام رضا علیه‌السلام خیر نیکوکار شاهین‌شهری شش‌دانگ عرصه و اعیان یک باب منزل سه‌طبقه، همراه با سه باب مغازه تجاری واقع در خیابان مخابرات شاهین‌شهر را وقف حرم مطهر امام رضا علیه‌السلام کرد.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان شاهین‌شهر و میمه افزود: با هماهنگی مسئولان آستان قدس رضوی و حضور واقف در دفترخانه اسناد رسمی شاهین‌شهر سند قطعی این موقوفه به نام آستان قدس رضوی و حرم مطهر امام رضا علیه‌السلام انتقال داده شد.

نظری با اشاره به آیه ۹۲ سوره آل‌عمران که می‌فرماید «شما هرگز به مقام نیکوکاران و خاصان خدا نخواهید رسید، مگر آن که از آنچه دوست می‌دارید و بسیار محبوب است در راه خدا انفاق کنید و هرچه انفاق کنید خدا بر آن آگاه است.» ابراز امیدواری کرد: این موقوفه حرکتی در جهت ترویج فرهنگ اجتماعی و ایجاد نهضت وقف رضوی در شهرستان ولایت‌مدار شاهین‌شهر و میمه باشد.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.