۱۵:۳۵ - شنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۳

فرمانده انتظامی شاهین‌شهر خبر داد:

ناکامی سارقان میلگردهای ساختمان‌های نیمه‌ساز شاهین‌شهر

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: با اقدام به‌موقع مأموران گشت انتظامی یگان امداد شهرستان شاهین‌شهر و میمه دو سارق هنگام سرقت میل‌گرد و خاموت از ساختمان‌های نیمه‌ساز با خودروی سواری پراید در شاهین‌شهر، دستگیر شدند.

هادی کیان‌مهر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «شاهین پرس»؛ از دستگیری سارقان اموال ساختمان‌های نیمه‌ساز در شاهین‌شهر خبر داد و اظهار کرد: مأموران گشت انتظامی یگان امداد شاهین‌شهر در نیمه‌های شب‌هنگام گشت‌زنی فعال و هدفمند در سطح حوزه استحفاظی، دو نفر سرنشینان یک دستگاه سواری پراید را که در حال سرقت میل‌گرد و خاموت از داخل یک ساختمان در حال ساخت بودند را مشاهده کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه افزود: مأموران گشت انتظامی یگان امداد شاهین‌شهر بلافاصله برای دستگیری این سارقان وارد عمل شده و هر دو متهم را دستگیر کردند.

وی با اشاره به کشف مقادیر زیادی میل‌گرد و خاموت مسروقه در بازرسی از خودروی سارقان خاطرنشان کرد: متهمان پس از انتقال به کلانتری به چندین فقره سرقت میل‌گرد از درون کارگاه‌های ساختمانی سطح شاهین‌شهر اعتراف و سپس برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شدند.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.