۱۲:۴۰ - یکشنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۳

فرمانده انتظامی شاهین‌شهر خبر داد:

توقیف موتورسیکلت ۷ میلیاردی قاچاق در شاهین‌شهر

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه از کشف و توقیف یک دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق به ارزش ۷ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

هادی کیان مهر در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «شاهین پرس»؛ از توقیف یک دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق در شاهین‌شهر خبر داد و اظهار کرد: مأموران کلانتری ۱۲ فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، حین گشت‌زنی فعال و هدفمند در سطح حوزه مأموریتی خود به یک دستگاه موتورسیکلت سنگین فاقد پلاک مشکوک و بلافاصله آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه با بیان این که در بررسی‌های انجام شده مشخص شد موتورسیکلت توقیفی قاچاق بوده و فاقد هرگونه مدارک قانونی و معتبر گمرکی است خاطرنشان کرد: کارشناسان مربوطه ارزش این موتورسیکلت را هفت میلیارد ریال برآورد کردند.

وی با اشاره به این که دراین‌رابطه پرونده‌ای تشکیل و برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی ارسال شد تصریح کرد: پلیس قاطعانه با هرگونه فعالیت مجرمانه در زمینه قاچاق برخورد می‌کند و از شهروندان نیز انتظار داریم هرگونه اخبار و اطلاعات دراین‌خصوص را از طریق تماس با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.