۱۴:۴۲ - جمعه ۲۷ دی ۱۳۹۸

امام جمعه شاهین شهر:

تشییع مالک اشتر زمان، رفراندوم گفتگوی مقاومت است

امام جمعه شاهین شهر گفت: تشییع باشکوه مالک اشترزمان، سردارسپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، رفراندوم گفتگوی مقاومت در ایران و غرب آسیا است.

به گزارش شاهین پرس؛ حجت‌الاسلام قاسم هاشمی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شاهین شهر اظهار کرد: تشییع باشکوه مالک اشتر زمان، سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، رفراندوم گفتگوی مقاومت در ایران و غرب آسیا است.

امام جمعه شاهین شهر با بیان اینکه این تشییع باشکوه کمر استکبار را شکست و خشم و نفرت آنان را از ملت ایران دوچندان کرد افزود: جبهه استکبار به سرکردگی آمریکا، رژیم صهیونیستی و عده ای از مزدوران داخلی با سوءاستفاده از اندوه ملت ایران در جریان سقوط هواپیمای مسافری اوکراینی که در شرایط جنگی و با اشتباه انسانی روی داد، حین نفوذ در تجمع مردمی و دانشجویی در تهران با دخالت روباه پیر انگلیس تلاش کردند امنیت و سربازان مدافع امنیت را در سپاه پاسداران هدف کینه خود قرار دهند.

خطیب نماز جمعه شاهین شهر از دستگاه دیپلماسی کشور خواست که سفیر گستاخ انگلیس را به عنوان عنصر نامطلوب از کشور اخراج کند.

وی با بیان این که برخی از هنرمندان فریب خورده و ناآگاه هم از فتنه آمریکایی ناامنی در کشور حمایت می کند اظهار کرد: جبهه مشترک استکبار خارجی و داخلی به دنبال ضربه زدن به وحدت ملی، خونخواهی دروغین از سربازان مدافع امنیت کشور و وادار کردن نظام به سازش با آمریکا هستند.

امام جمعه شاهین شهر تصریح کرد: در جنگ روایت ها در شرایط حساس کنونی، بصیرت، استقامت و وحدت ملت شریف ایران در شکست توطئه های نظام جمهوری اسلامی ایران به نتیجه خواهد رسید و دشمنان را بار دیگر مأیوس خواهد کرد.

وی این نکته را تاکید کرد ملت ایران آمریکا را مسبب شهادت سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی و سقوط هواپیمای مسافربری اوکراینی می داند و نیز می داند که این رژیم تروریست ریشه تمام ناامنی ها در غرب آسیا است.

حجت‌الاسلام هاشمی اضافه کرد: آمریکا با همه توان به دنبال ضربه زدن به جبهه حق به فرماندهی نظام جمهوری اسلامی است و وظیفه همگان در این مسیر ایستادگی و نه گفتن به کدخداپرستان است.

وی خطاب به کدخداپرستان یادآوری کرد که رژیم پهلوی که نهایت نوکری را به آمریکایی ها می کرد و حتی حق توحش به مستشاران این نظام زورگو می داد تجربه عبرت آموزی است و بدانند آمریکا فقط به دنبال چپاول و تضعیف مولفه های قدرت کشورمان است، ملت ایران تجربه نوکری صدام اتفاقی و جنگ های داخلی را در لیبی به چشم بابصیرت خود دیده است و فریب غرب زدگان داخلی را نخواهد خورد.

خطیب نمازجمعه شاهین شهر همچنین رحلت مرحوم آیت الله رسولی محلاتی را که عمر با برکت خود را در مجاهدت و خدمت به حضرت امام (ره)، رهبر معظم انقلاب و ملت ایران سپری کرد تسلیت گفت.

وی از مردم شهرستان شاهین شهر و میمه دعوت کرد که کمک های نقدی و غیرنقدی خود را برای کمک رسانی به مردم سیل زده و آسیب دیده استان های سیستان و بلوچستان، کرمان و شرق هرمزگان به جمعیت هلال احمر دهند.

امام جمعه شاهین شهر با تسلیت سالروز شهادت شهید نواب صفوی و یاران شهیدش در جبهه فدائیان اسلام، این شهید سرافراز را فردی انقلابی، با اخلاص و ضداستکبار نام برد.

وی روز غزه را گرامی داشت و از خدمات شهید حاج قاسم سلیمانی به رزمندگان مبارز فلسطینی در باریکه غزه سخن گفت.

خطیب نمازجمعه شاهین شهر، خانواده را به الگو گرفتن از سیره زندگی بزرگ بانوی دوعالم حضرت زهرا (س) توصیه کرد و هموطنان را به تبعیت از روش های انحرافی زندگی برخی از هنرمندان برحذر داشت.

وی بیان کرد که حضرت زهرای مرضیه (س) الگوی دفاع از رهبری زمان اما اسلامی، مقابله با غاصبان ولایت، محبت و آموزش علم به فرزندان بودند.

امام جمعه شاهین شهر بیان کرد: بزرگ بانوی دوعالم اهل عبادت و نیایش بود که در سنین پایین به مقام های بالای شخصیتی دست یافت و توجه عرشیان را جلب خود کرده بود.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.