۱۴:۵۰ - جمعه ۰۶ دی ۱۳۹۸

امام جمعه شاهین شهر:

دشمن بدنبال دوقطبی سازی جامعه ایرانی است

امام جمعه شاهین شهر گفت: دشمنان نظام جمهوری اسلام به دنبال دوقطبی سازی جامعه ایرانی با معیشت و مقاومت ومعیشت و امنیت است.

به گزارش شاهین پرس؛ حجت الاسلام قاسم هاشمی در خطبه های نماز جمعه این هفته شاهین شهر، با بیان اینکه دشمنان نظام جمهوری اسلام به دنبال دو قطبی سازی جامعه ایرانی به معیشت و مقاومت و معیشت و امنیت هستند اظهار کرد: عده ای از سیاسیون و سلبریتی ها در مسیر تحقق اهداف دشمنان ملت قرار گرفته اند و به دنبال مایوس کردن، ناامیدی، فریب کاری و امید دادن واهی مردم به آمریکا هستند.

امام جمعه شاهین شهر، با تاکید بر رشادت‌، دلیرمردی و از جان گذشتگی انقلابیون و مدافعان حریم و امنیت کشور در دفاع از انقلاب اسلامی، تصریح کرد: دشمنان با کشیدن دیوار بی اعتمادی میان مردم و نیروهای انقلابی، تلاش ‌می کنند انقلابیون را مخالفان آسایش و آرامش مردم نشان دهند.

وی به سرگذشت قذافی و آنچه بر مردم کشور لیبی گذشت، اشاره و آن را تجربه‌ای برای خام اندیشان دانست و افزود: ایجادجنگ های چندلایه، فشار حداکثری اقتصادی، هموارکردن سازش با آمریکا و لیبی سازی، کشور با صلابت ایران از توطئه های جبهه مشترک خارجی و داخلی استکبار جهانی است.

حجت الاسلام هاشمی با اشاره به هشدارهای رهبر معظم انقلاب اسلامی به مسئولان خاطرنشان کرد: خدمت مضاعف، عدم اتکا به بیگانگان و تقویت و اتکا به توانمندی های داخلی از جمله توصیه های معظم له بوده است.

وی با تبریک سالروز میلاد با سعادت حضرت زینب کبرا(س) اظهار ابراز کرد: این بانوی مکرم اسلام، یکی از بهترین الگوها برای زنان جامعه است چون کسی بود که در مبارزه با ظالم زمان خود، بسیار تلاش کرد و به لحاظ فکری کاخ ظلم وستم بنی امیه را فرو ریخت.

خطیب نماز جمعه شاهین شهر تاکید کرد: زنان جامعه نباید اجازه دهند که فرزندانشان افراد بی هویت و غرب زده را به عنوان الگوی خود انتخاب کنند.

وی به سیاسیون و برخی از دولتمردان توصیه کرد به جای تلاش برای ورود دختران به ورزشگاه های مردان و تماشای بدن های نیمه برهنه ورزشکاران به بهانه نشاط سازی جامعه، تلاش کنند وام های ازدواج به آسانی در اختیار زوج های جوان قرار گیرد.

حجت الاسلام هاشمی با توصیه به خانواده ها در ترویج ازدواج های آسان خاطرنشان کرد: ازدواج، عمل کردن به سفارش نبی مکرم اسلام و به عنوان یکی از معروف ها در کاهش معضلات اجتماعی نقش بسزایی دارد زیرا موجب رشد کمال و شخصیت جوانان جامعه می شود.

امام جمعه شاهین شهر، تمدن هر کشوری را حاصل اجتماع آن جامعه و ثمره تشکیل خانواده با ازدواج دانست و تاکید کرد: دشمنان به خوبی می دانند برای تخریب و تضعیف جامعه‌ اسلامی باید بنیان خانواده و تمایل به ازدواج را در آن نشانه بگیرند.

وی ضمن تبریک سالروز میلاد حضرت مسیح(ع) مسیحیان را به تبعیت از سیره زندگی حضرت مریم (س) توصیه کرد و با گرامیداشت حماسه نهم دی و روز بصیرت ملت ایران و آشکارشدن شدن چهره واقعی فتنه گران و طراحان خارجی فتنه سال 88 همگان را به پاسداشت این روز در 8 دی در مسجدجامع چهارراه حافظ شاهین شهر فراخواند.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.