۱۶:۰۶ - جمعه ۰۷ تیر ۱۳۹۸

امام‌ جمعه شاهین‌شهر:

آمریکا در چهل سال اخیر همواره از ایران شکست خورده است

امام‌ جمعه شاهین‌شهر گفت: دولت‌های پیشین و فعلی آمریکا در چهل سال گذشته همواره در برابر استقامت قوای مسلح کشورمان و جبهه مقاومت در غرب آسیا شکست‌خورده است.

به گزارش شاهین پرس؛ حجت‌الاسلام مرتضی ملکیان، ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهین شهر با بیان این که دولت‌های پیشین و فعلی آمریکا در چهل سال گذشته همواره در برابر استقامت قوای مسلح کشورمان و جبهه مقاومت در غرب آسیا شکست‌خورده است، اظهار کرد: ملت ایران راه مقاومت را در برابر زورگویی‌ها و زیاده خواهی های آمریکا برگزیده است.

امام جمعه شاهین شهر، با تاکید بر اینکه دولت ترامپ بداند اگر بخواهد به کشورمان حمله نظامی کند، جمهوری اسلامی ایران حق خود می‌داند به منافع این کشور در هر جا که باشد ضربه بزند، خاطرنشان کرد: ارتش آمریکا از حضورش در افغانستان، عراق، سوریه و حمایت از گروه تروریست وهابی داعش، فقط شکست نصیبش شده است.

حجت الاسلام ملکیان، با اشاره به سرنگونی پهباد غول پیکر آمریکا توسط سامانه داخلی سوم خرداد، ابراز کرد: سقوط پهباد رادار گریز و متجاوز آمریکایی در آسمان کشورمان، به اعتقاد کارشناسان مسائل نظامی و سیاسی، سایه جنگ را از منطقه غرب آسیا دور کرد.

وی با تقبیح حقوق بشر آمریکایی، اظهار کرد: سیاست‌مداران آمریکایی از گروه تروریست منافقین که دستانشان به خون بیش از 17 هزار شهید ایرانی آلوده‌ شده است همواره حمایت‌های پنهان و آشکار می کنند.

خطیب نماز جمعه شاهین‌شهر، ادامه داد: وقتی فرمانده ناو وینسنت نیروی دریایی آمریکا، هواپیمای مسافربری ایران را با 290 مسافر سرنگون کرد، دولت وقت آمریکا نه تنها فرمانده این ناو را مواخذه نکرد بلکه به این ژنرال آدم کش، مدال شجاعت هم اعطا کرد.

وی تحریم‌های اخیر دولت آمریکا علیه مقام‌های ایرانی از جمله رهبر معظم انقلاب را نشانه ضعف و سرخوردگی سران این دولت ارزیابی کرد که از شکست تحریم‌های اقتصادی آنان علیه ملت ایران خبر می دهد.

وی اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب به جز یک خانه قدیمی و حسینیه امام خمینی(ره) که متعلق به بیت المال است اموالی ندارد که دولت آمریکا اموال وی را تحریم کرده باشد.

امام‌جمعه شاهین‌شهر، با اشاره به بیانات اخیر رهبر انقلاب در دیدار مسئولان عالی قوه قضائیه، اشاره و تصریح کرد: مهم‌ترین مأموریت قوه قضاییه در دوره جدید، «ایجاد تحول در چارچوب اصول اسلام و قرآن و قانون اساسی» است؛ تحول به معنای استفاده از شیوه‌های کارآمدتر و مؤثرتر و بهینه شدن شیوه‌های قبلی و همچنین رفع نقص‌ها، خلأها و اشکالات گذشته است.

وی از مردم شهیدپرور شاهین‌شهر دعوت کرد در مراسم تشییع شهید گمنام که ساعت 18 و 30 دقیقه روز شنبه هشتم تیر، از سه‌راهی فردوسی این شهر شروع می‌شود شرکت کنند.

حجت‌الاسلام ملکیان در خطبه اول نماز با تسلیت سالروز شهادت رئیس فقه جعفری بیان کرد: امام جعفر صادق(ع) در مدت حیات بابرکت خود حرکت فرهنگی بزرگی را از دوره پدر بزرگوار خود حضرت امام باقر(ع) شروع‌شده بود ادامه داد و موفق شد بیش از چهار هزار شاگرد در حوزه‌های مختلف علمی تربیت کند.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.