۱۶:۱۲ - جمعه ۰۷ اسفند ۱۳۹۴

امام‌جمعه شاهین‌شهر:

چشم دشمنان امروز به این انتخابات دوخته شده است/ نماینده منتخب در رفع مشکلات مردم تلاش کند

حجت‌الاسلام ملکیان امام جمعه شاهین شهر گفت: امروز دشمنان انقلاب اسلامی چشم خود را به حضور حماسی و انتخاب آگاهانه مردم برای تعیین سرنوشت و آینده کشور دوخته‌اند.

به گزارش  پایگاه خبری شاهین نا؛ امام جمعه شاهین شهر در درخطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی هفتم اسفندسال 94 را روزی سرنوشت ساز برای نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و تاکید کرد: باید تلاش کنیم با انتخاب افراد اصلح، کشور را به دست افراد با بصیرت بسپاریم.

وی با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب در انتخاب افراد اصلح و کاردان خاطرنشان کرد: امروز دشمنان انقلاب اسلامی چشم خود را به حضور حماسی و انتخاب آگاهانه مردم برای تعیین سرنوشت و آینده کشور دوخته‌اند.

حجت الاسلام مرتضی ملکیان اضافه کرد: مشارکت حداکثری مردم در عرصه انتخابات نشان از بلوغ سیاسی ملت ایران و کوتاه کردن چشم طمع بیگانگان به انقلاب اسلامی دارد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه ملت ایران مجلسی می‌خواهد که فریب دشمن را نخورد و در مقابل دشمن ایستادگی کند تصریح کرد: باید توجه داشت در انتخاب افراد دقت لازم انجام شود و به لیست افراد متدین اعتماد کنیم.

خطیب نماز جمعه شاهین شهر یادآور شد: تا دیروز کاندیداها و طرفدارانشان در رقابت بودند و از فردا با انتخاب فرد اصلح وقت رفاقت است و اینجانب هم با منتخب مردم در امور فرهنگی و عمرانی شهرستان همکاری های لازم را می نمایم.

وی ضمن قدردانی از رعایت اخلاق انتخاباتی از سوی کاندیداهای انتخابات در شاهین شهر به منتخب مردم شهرستان توصیه کرد: نماینده منتخب مردم باید پس از اعلام رسمی نتایج انتخابات همه تلاش خود را در جهت عمل به وعده های خود و رفع مشکلات مردم داشته باشد.

حجت الاسلام ملکیان دیگر کاندیدها را به رعایت و تمکین از قانون پس از اعلام نتایج انتخابات دعوت و توصیه کرد: شایسته است که با نامزد پیروز عرصه انتخابات همکاری لازم صورت بگیرد.

وی در ادامه به مسائل سیاسی روز منطقه اشاره کرد و افزود: حمایت غرب از گروهک‌های تروریستی حاضر در کشور سوریه و مخالفان بشار اسد در چند سال گذشته، جز به شهادت رساندن و آواه شدن بیش از 10 میلیون سوری دستاوردی نداشته است،

امام جمعه شاهین شهر با بیان اینکه غرب و حامیان منطقه ای آنها امروز به این نتیجه رسیده اند که دولت بشار اسد را به رسمیت بشناسند خاطرنشان کرد: امروز گروهک‌های تروریستی از جمله داعش و جبهه النصر در سوریه و یمن امروزه بلای جان غربی ها شده است که این از پیامدهای حمایت‌ غرب از این گروهک ها می باشد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.