۱۵:۴۵ - جمعه ۲۵ دی ۱۳۹۴

امام جمعه شاهین شهر:

قرارگاه خاتم الانبیاء معادلات تحریمی دشمنان را برهم زد/ هیچ متجاوزی اجازه ورود غیر قانونی به مرزهای کشور را ندارد

حجت الاسلام ملکیان گفت: بسیاری از کشورها قدرت جرات بازدارندگی در برابر متجاوزان را ندارند در حالیکه ایران اسلامی اجازه ورود غیر قانونی حتی 2 کیلومتر به دشمنان را نمی دهد.

به گزارش  پایگاه خبری شاهین نا؛  امام جمعه شاهین شهر در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، به سالروز ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) اشاره کرد و گفت: در اهمیت و جایگاه حضرت عبدالعظیم حسنی همین بس که از حضرت امام هادی علیهما السّلام روایت شده است هرکسی که عبدالعظیم حسنی(ع) را در ری زیارت کند همانند کسی است که حضرت امام حسین(ع) را در کربلا زیارت کرده باشد.

وی با بیان اینکه نسب عبدالعظیم حسنی(ع) با چهار واسطه به حضرت امام مجتبی علیه السّلام می سد افزود: حضرت عبدالظیم حسنی(ع) انتصاب، علم و عمل را با هم دارد.

حجت الاسلام مرتضی ملکیان با اشاره به سالروز وفات حضرت معصومه(س) اظهار کرد: تاسیس حوزه علمیه قم و تربیت شاگردان و علمای بزرگ جهان اسلام در این حوزه و شروع جرقه انقلاب اسلامی با قیام 15 خرداد بواسطه برکت و وجود مشعل هدایت در شهر قم حضرت معصومه (س) می باشد.

وی در ادامه به بیانات رهبر انقلاب در دیدار با مردم قم در خصوص اهمیت انتخابات و تاکید ایشان به انتخاب صحیح گفت: انتخابات یکی از علل ماندگاری نظام جمهوری اسلامی ایران است با انتخاب صحیح به ماندگاری انقلاب اسلامی کمک می کنیم.

امام جمعه شاهین شهر به افتتاح پروژه عظیم 15 و 16 پارس جنوبی نیز اشاره و خاطر نشان کرد: کلیه مراحل پروژه بزرگ پارس جنوبی از ابتدا تا انتها در زمان تحریم های دشمنان به دست قرار گاه خاتم الانبیاء احداث شده است.

وی در بیان توانمندی های قرارگاه خاتم الانبیاء(ع) اظهار کرد: در انقلاب اسلامی کاری نبوده که انجام آن برای مجموعه قرارگاه خاتم سخت و غیر ممکن بوده باشد بطوریکه تاکنون بیش از 3 هزار پروژه بزرگ در زمان تحریم را به سرانجام رسانده اند و در واقع معادلات دشمنان انقلاب اسلامی در تحریم ها را بر هم زده است.

حجت الاسلام ملکیان در ادامه افزود: در حالی که تفنگداران آمریکایی تنها 2 کیلومتر وارد آبهای کشور شده بودند که نیروهای مقتدر سپاه انقلاب اسلامی درسی تاریخی به دشمنان و ایادی یک وجبی آنها در حوزه خلیج فارس بخصوص عربستانی که در باتلاق یمن ماه ها است گرفتار شده دادند.

وی اضافه کرد: مسئولان نظامی و سیاسی کشور در این قضیه با بررسی و درایت جامع و کامل، عذرخواهی سربازان آمریکایی و درخواست های ملتمسانه مسئولان آمریکا، رأفت اسلامی را در عمل، به دشمنان نشان دادند.

خطیب نماز جمعه شاهین شهر افزود: بسیاری از کشورها جرات این کار را ندارند همانگونه که وقتی آمریکا و دیگر کشورهای متجاوز در روز روشن به دیگر کشورها حمله می کنند، آن کشورها هیچ قدرت بازدارندگی در برابر هجوم متجاوزان ندارند اما نیروهای انقلاب اسلامی اجازه ورود غیر قانونی حتی 2 کیلومتر به دشمنان نمی دهد.

وی اضافه کرد: این درسی بود به دشمنانی که اگر روز عامدانه به حریم هوایی، زمینی و یا دریایی ما قصد تجاوز داشته باشند منطقه دفاعی ما تنها  این مناطق نخواهد بود بلکه هر جایی که منافع متجاوز باشد آنجا نیست و نابود خواهد شد.

حجت الاسلام ملکیان در ادامه با بیان تفاوت اهداف و رویکردهای انقلاب اسلامی و دولت عربستان در منطقه گفت: عصبانیت دولت عربستان از ایران اسلامی به این علت است که خودش را رقیب ایران اسلامی می داند چون ایران عامل شکست عربستان در منطقه می باشد.

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.