۱۵:۴۵ - جمعه ۲۷ آذر ۱۳۹۴

امام جمعه شاهین شهر:

پشت پرده جنایت علیه شیعیان نیجریه آمریکا و رژیم صهیونیستی قراردارد

حجت الاسلام ملکیان جنایت بر علیه مسلمانان و کشتار بی رحمانه شیعیان نیجریه نقض آشکار حقوق بشر است.

به گزارش  پایگاه خبری شاهین نا؛ امام جمعه شاهین شهر در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و تسلیت فرارسیدن شهادت حضرت امام حسن عسکری(ع) گفت: این امام بزرگوار در مدت کوتاه عمر خود صدها شاگرد از میان شیعیان را برای دوران پس از غیبت حضرت مهدی(عج) و تقویت شبکه ارتباطی تربیت کردند.

وی افزود: علمای جهان اسلام از جمله علامه مجلسی در بیش از 391 نوشته ثبت‌شده خدمات ارزنده امام حسن عسگری(ع) را برای مسلمانان تشریح کرده است که استفاده امام حسن عسگری(ع) از علم غیب برای نجات اسلام و محافظت از جان شیعیان در مقابل خلفای ستمکار آن زمان یکی از این خدمات می باشد.

حجت الاسلام مرتضی ملکیان در ادامه به آغاز امامت حضرت ولی عصر(عج) در سن 5 سالگی اشاره کرد و افزود: امام زمان(عج) هرچند که امروز در غیبت کبری به سر می برند اما محور همه عالم هستی و کائنات هستند.

وی با اشاره به سالروز وحدت حوزه و دانشگاه اظهار کرد: شهادت افرادی همچون آیت‌الله دکتر محمد مفتح به دست منافقین کوردل و حیوان‌صفت نه‌ تنها به انقلاب صدمه‌ای وارد نکرد بلکه تنور نهضت انقلاب اسلامی را گرم‌تر ساخت.

حجت الاسلام ملکیان وحدت بین حوزه و دانشگاه را یکی از راه‌های مأیوس کردن دشمنان دانست و خاطرنشان کرد: اتحاد دو بال حوزه و دانشگاه و داشتن وحدت کلمه از جمله تاکیدات مهم رهبر انقلاب می باشد.

وی در ادامه با اشاره به متن ارائه شده مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی مبنی بر صلح آمیز بودن فعالیت های هسته ای ایران تاکید کرد: مدیر آژانس انرژی اتمی باید پاسخگوی جوامع بین‌المللی باشد و علت اینکه پس از گذشت 12 سال علی رغم رفتارهای ظالمانه اعلام می‌کند فعالیت‌های انرژی هسته جمهوری اسلامی ایران هیچ‌گونه عیب و ایرادی ندارد و کاملا صلح‌آمیز است را باید توضیح دهد.

خطیب نماز جمعه شاهین شهر به بررسی تحولات منطقه و به نقش کشورهای ترکیه، قطر و عربستان در حمایت از تروریست‌های داعش پرداخت و تصریح کرد: پشت پرده امروز جنایت ارتش وهابی صفت نیجریه علیه مسلمانان شیعه به رهبری شیخ ابراهیم زاکزاکی بدون شک آمریکا و اسرائیل است.

وی با محکوم کردن حوادث نیجریه و کشتار شیعیان این کشور توسط ارتش نیجریه افزود: کشتار شیعیان در نیجریه نمونه‌ای آشکار از نقض حقوق بشری است که کشورهای غربی از آن دم می‌زنند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.