۱۷:۲۳ - جمعه ۰۶ شهریور ۱۳۹۴

امام جمعه شاهین شهر:

انقلاب اسلامی با 17 هزار شهید ترور قربانی واقعی تروریسم است

حجت الاسلام ملکیان امام جمعه شاهین شهر گفت: انقلاب اسلامی با 17 هزار شهید ترور تنها بدلیل حمایت از مردم مظلوم کشورهای جهان از سوی دشمنان به عنوان حامی تروریسم یاد می شود.

به گزارش پایگاه خبری شاهین نا، امام جمعه شاهین شهر در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و ترک معاصی؛ انفجار دفتر ریاست جمهوری و به شهادت رسیدن شهیدان رجایی و باهنر را که با هدف ضربه زدن به انقلاب بود را اقدامی تروریستی دانست. و گفت: با شهادت شهیدان رجایی و باهنر نه‌ تنها در پایه‌های انقلاب اسلامی ما خللی وارد نشد بلکه هر روز بیشتر از دیروز بر استواری آن افزوده شد.

وی افزود: در آن برهه از زمان، انقلاب نوپای اسلامی با خون شهدای دولت، شهدای محراب و 72 شهید دفتر حزب جمهوری اسلامی آبیاری و به ثمر نشست و موجب استحکام بیشتر پایه های نظام شد.

حجت الاسلام مرتضی ملکیان در ادامه به نامگذاری روز هشتم شهریور به نام روز مبارزه با ترورریسم اشاره کرد و افزود: انقلاب اسلامی با تقدیم 17 هزار شهید در حوادث تروریستی یکی از قربانیان جدی تروریست است.

وی افزود: تروریست ها با انجام جنایت های فراوان در کشورهای مدعی مبارزه با تروریست آزادانه زندگی می کنند و مورد حمایت این مدعیان قرار دارند.

خطیب نماز جمعه شاهین شهر افزود: متاسفانه جای الفاظ تغییر کرده و مدعیان مبارزه با تروریست، خود از حامیان و بوجود آورندگان گروه های تروریستی از جمله داعش هستند که جنایت های بی شماری را مرتکب می شوند.

وی افزود: انقلاب اسلامی با 17 هزار شهید ترور اعم از کاسب، استاد دانشگاه، روحانی، زن و کودک تنها بدلیل حمایت از مردم مظلوم کشورهای جهان از سوی دشمنان به عنوان حامی تروریسم یاد می شود.

امام جمعه شاهین شهر اضافه کرد: غرب به‌ خصوص آمریکا، انگلیس، رژیم صهیونیستی اسرائیل، عربستان، قطر و ترکیه که از پایه‌گذاران تروریست و گروه‌های تروریستی در جهان هستند به نام مبارزه با تروریسم در کشورهای مختلف اقدام به جنایت و کشتار مردم مظلوم می کنند که امیدواریم ریشه این شجره خبیثه در دنیا خشکیده شود.

وی به بیانات اخیر رهبر انقلاب در دیدار اعضای هیئت دولت که در 11 محور مهم و اساسی بود اشاره کرد و افزود: بی توجهی مسئولان به دشمنی های دشمنان خیال باطلی است چرا که آثار جنایت دشمنان در سراسر جهان قابل مشاهده است هرچند شیوه دشمنی آنها تغییر کرده باشد ولی ذره ای از دشمنی آنان بویژه آمریکا نسبت به ملت ایران کم نشده است.

ملکیان با بیان اینکه ما باید تنها منافع کشور و انقلاب خود را در نظر بگیریم تصریح کرد: دشمنان به دنبال ایجاد اختلاف و دو دستگی هستند و نباید با اختلاف افکنی به نقشه آنان دامن بزنیم، انتقاد و اظهار نظر با اختلاف افکنی تفاوت دارد.

وی در پایان برخی از دستاوردهای دولت یازدهم را به اختصار برشمرد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.