۱۸:۱۷ - جمعه ۱۶ مرداد ۱۳۹۴

امام جمعه شاهین شهر:

در برابر زیاده خواهی های استکبار جهانی زیر بار ظلم نمی رویم

حجت الاسلام ملکیان گفت: همانگونه که نهضت امام حسین علیه السلام بر دو محور خون و پیام رسانی استوار است اگر خبرنگاران نیز ظلم ظالمان را به درستی انعکاس دهند در راه هدف حضرت ابا عبدالله (ع) حرکت کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری شاهین نا، امام جمعه شاهین شهر در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی؛ به امنیت بالای کشور ایران اشاره کرد و گفت: در بین کشور های منطقه، ایران یکی از امن ترین کشورها می باشد که این امنیت را که فضل الهی می باشد را مدیون ایستادگی و مقاومت ملت ایران، رهبری های داهیانه رهبر معظم انقلاب و خون شهدای والامقام هستیم.

وی لغو تحریم ها، حفظ توان غنی سازی و دانش هسته ای هرچند با محدودیت و خروج از فصل هفتم منشور سازمان ملل که غالبا منجر به جنگ و یا سقوط نظام و حکومت در کشورها می شود را حاصل پیروزی در مبارزه و جهاد دیپلماسی نظامی کشور علی رغم به پایان نرسیدن دانست.

حجت الاسلام مرتضی ملکیان به ورود کاروان شهدای خط شکن و غواص به استان اصفهان اشاره و خاطرنشان کرد: حضور شهدا همیشه یک حرکت جهادی را به ارمغان می آورد.

وی با اشاره به مقام و جایگاه والای شهدا که قابل بیان و تصور برای هیچ کس نیست اضافه کرد: هرچند شهدا به حضور ما نیاز ندارند و خود نظاره گر ما هستند این خود ما هستیم که نیازمند عنایات شهدا هستیم.

خطیب نماز جمعه شاهین شهر افزود: مردم آگاه، شجاع، مومن و ولایتمدار شاهین شهر بارهای پای بندی خود به آرمان ها ارزشهای انقلاب اسلامی راثابت کرده اند روز یکشنبه نیز بار دیگر با حضور در مراسم استقبال از غواصان خط شکن همه با هم خواهیم گفت: ای شهدای دریادل خط شکن، اگر استکبار جهانی روزی قصد زیاده خواهی داشته باشد همانند شما با تاسی از کلام مولا یمان امام حسین علیه السلام خواهیم گفت:هیهات مناالذله و زیر بار هیچ ظلمی نخواهیم رفت.

وی در ادامه به سالروز شهادت خبرنگار و دیپلماتهای ایرانی در افغانستان اشاره کرد و افزود: همانگونه که نهضت امام حسین علیه السلام بر دو محور خون شهدای کربلا و پیام رسانی اسرای کربلا استوار است، خبرنگاران نیز اگر ظلم ظالمان بر مظلومان را به درستی انعکاس دهند در راه هدف حضرت ابا عبدالله (ع) حرکت کرده اند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.