۲۱:۱۳ - یکشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۴

از اصفهان تا مرقد امام(ره)؛

عاشقان روح الله پیاده راهی حرم شدند

کاروان دوی امدادی دانشجویان مجتمع دانشگاھی حضرت امیرالمومنین(ع) امروز در مسیر عبور از شاهین شهر مورد استقبال مردم این شهر قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری“شاهین نا، کاروان 700 نفره دانشجویان و فراگیران مجتمع دانشگاهی امیرالمومنین از اصفهان تا مرقد امام خمینی (ره) را پیاده طی می کنند.

ھمزمان با برگزاری بیست و ششمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)، بیست و یکمین کاروان دوی امدادی دانشجویان مجتمع دانشگاھی حضرت امیرالمومنین(ع) در مسیر حرکت به سمت مرقد امام در جوار شهدای گمنام شاهین شهر ضمن تجدید میثاق با ارمان های امام (ره) و شهدا، قبور مطهر شهدای گمنام را غبارروبی و عطرافشانی کردند.

فرمانده کاروان دوی امدادی عاشقان ولایت مجتمع دانشگاهی حضرت امیر المومنین(ع) در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری شاهین نا گفت: با عنایت به بیانات رهبر انقلاب بزرگداشت ارتحال حضرت امام(ره) برای همه ما جنبه اعتقادی، مذهبی، عاطفی و ملی دارد.

وی افزود: از مجتمع دانشگاهی امیر المومنین(ع) اصفهان که یک نهاد انقلابی و ارزشی است همه ساله جمع کثیری از دانشجویان و فراگیران برای شرکت در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) در قالب کاروان دوی امدادی پیاده از اصفهان تا مرقد امام خمینی(ره) حرکت می کنند.

سرهنگ رسول امینی اضافه کرد: صبح امروز کاروانی به استعداد 700 نفر از دانشجویان و فراگیران این مجتمع دانشگاهی با بدرقه مردم شهید پرور اصفهان از گلستان شهدا حرکت کردند و با عبور از شهر اصفهان به شاهین شهر رسیده اند. و در ادامه با عبور از روستای مورچه خورت، نطنز، بادرود، کاشان، آران و بیدگل، مشهد اردهال، نراق، دلیجان، قم و در نهایت عصر روز 13 خرداد به حرم امام (ره) خواهند رسید.و روز 14 خرداد در مراسم شرکت می کنند.

وی دیدار از خانواده های معظم شهدا، غباروبی و عطرافشانی گلزارهای شهدای هشت سال دفاع مقدس در طول مسیر و دیدار با آیات عظام از جمله آیت الله مصباح یزدی را از برنامه های پیش بینی شده در طول مسیر کاروان عنوان و خاطرنشان کرد: به مناسبت نیمه شعبان روز 15 شعبان از حرم کریمه اهل بیت حضرت معصومه(س) به سمت مسجد مقدس جمکران حرکت خواهیم کرد و پس از برگزاری ویزه برنامه نیمه شعبان به حرم امام(ره) ادامه مسیر خواهیم داد.

فرمانده کاروان دوی امدادی با بیان اینکه دانشجویان و جوانان بسیاری از اقصی نقاط کشور در این کاروان دوی امدادی شرکت می کنند تصریح کرد: جوانان شرکت کننده با هدف تقرب به درگاه خدای متعال و اینکه به لحاظ اینکه در ابتدای راه هستند برای کسب آمادگی روحی و جسمی و ایستادگی و مقاومت در مقابله با دشمنان این آب و خاک و همچنین حرکتی نمادین از قدرت، صلابت، نظم، استقامت و توان رزمی افسران جوان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می باشد 

SAM_3373

SAM_3360 SAM_3366

SAM_3378 SAM_3380 SAM_3381

SAM_3387 SAM_3389 SAM_3395 SAM_3398 SAM_3400 SAM_3403

SAM_3404 SAM_3432 SAM_3428 SAM_3443

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.