۱۴:۰۵ - جمعه ۱۸ فروردین ۱۳۹۶

تشییع شهید مهدی جعفری از تیپ فاطمیون

شهر گز عطر شهید مدافع حرم به خود گرفت/ تصاویر

پیکر شهید مدافع حرم مهدی جعفری از تیپ فاطمیون که حدود یازده ماه قبل در سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمده بود با حضور خانواده های معظم شهدا و جمعی از مسئولان بر دوش مردم ولایتمدار و انقلابی شهر گز تشییع و در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده شد.

به گزارش شاهین پرس، پیش از ظهر امروز مردم ولایتمدار و انقلابی شهر گز اولین شهید مدافع حرم خود را در مراسمی باشکوه و با حضور خانواده های معظم شهدا و جمعی از مسئولان تشییع و در گلزار شهدای این شهر به خاک سپردند.

پیکر شهید مهدی جعفری از مدافعان حرم تیپ فاطمیون که خردادماه سال 95 در دفاع از حرم حضرت زینب(س) در سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمده بود پس از حدود یازده ماه شناسایی و به میهن اسلامی بازگشت و پیش از ظهر امروز بر دوش شهروندان قدرشناس شهر گز تشییع و در جوار شهدای این شهر آرام گرفت.

مراسم تشییع پیکر شهید مدافع حرم با حضور نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی، فرمانده، جانشین و کارکنان ناحیه مقاومت سپاه شهرستان، بخشدار بخش مرکزی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، امام جمعه، شهردار و اعضای شورای اسلامی و دیگر مسئولان شهر و شهرستان از مقابل حوزه مقاومت امام حسن(ع) شهر گز آغاز و پس از عبور از خیابان‌های اصلی به سمت گلزار شهدا ادامه داشت که تشییع کنندگان فریاد لبیک یا زینب سرداده و خشم و انزجار خود را از حامیان گروه های تروریستی داعش اعلام کردند.

شهید مهدی جعفری سومین شهید مدافع حرم شهرستان شاهین شهر و میمه و اولین شهید مدافع حرم شهر گز برخوار است که در دفاع از حرم آل الله در سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.