شاهین پرس

عاشقان روح الله پیاده راهی حرم شدند

کدخبر: 34441
۱۰ خرداد ۱۳۹۴ در ساعت ۹:۱۳ بعد از ظهر

به گزارش پایگاه خبری“شاهین نا، کاروان 700 نفره دانشجویان و فراگیران مجتمع دانشگاهی امیرالمومنین از اصفهان تا مرقد امام خمینی (ره) را پیاده طی می کنند.

ھمزمان با برگزاری بیست و ششمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)، بیست و یکمین کاروان دوی امدادی دانشجویان مجتمع دانشگاھی حضرت امیرالمومنین(ع) در مسیر حرکت به سمت مرقد امام در جوار شهدای گمنام شاهین شهر ضمن تجدید میثاق با ارمان های امام (ره) و شهدا، قبور مطهر شهدای گمنام را غبارروبی و عطرافشانی کردند.

فرمانده کاروان دوی امدادی عاشقان ولایت مجتمع دانشگاهی حضرت امیر المومنین(ع) در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری شاهین نا گفت: با عنایت به بیانات رهبر انقلاب بزرگداشت ارتحال حضرت امام(ره) برای همه ما جنبه اعتقادی، مذهبی، عاطفی و ملی دارد.

وی افزود: از مجتمع دانشگاهی امیر المومنین(ع) اصفهان که یک نهاد انقلابی و ارزشی است همه ساله جمع کثیری از دانشجویان و فراگیران برای شرکت در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) در قالب کاروان دوی امدادی پیاده از اصفهان تا مرقد امام خمینی(ره) حرکت می کنند.

سرهنگ رسول امینی اضافه کرد: صبح امروز کاروانی به استعداد 700 نفر از دانشجویان و فراگیران این مجتمع دانشگاهی با بدرقه مردم شهید پرور اصفهان از گلستان شهدا حرکت کردند و با عبور از شهر اصفهان به شاهین شهر رسیده اند. و در ادامه با عبور از روستای مورچه خورت، نطنز، بادرود، کاشان، آران و بیدگل، مشهد اردهال، نراق، دلیجان، قم و در نهایت عصر روز 13 خرداد به حرم امام (ره) خواهند رسید.و روز 14 خرداد در مراسم شرکت می کنند.

وی دیدار از خانواده های معظم شهدا، غباروبی و عطرافشانی گلزارهای شهدای هشت سال دفاع مقدس در طول مسیر و دیدار با آیات عظام از جمله آیت الله مصباح یزدی را از برنامه های پیش بینی شده در طول مسیر کاروان عنوان و خاطرنشان کرد: به مناسبت نیمه شعبان روز 15 شعبان از حرم کریمه اهل بیت حضرت معصومه(س) به سمت مسجد مقدس جمکران حرکت خواهیم کرد و پس از برگزاری ویزه برنامه نیمه شعبان به حرم امام(ره) ادامه مسیر خواهیم داد.

فرمانده کاروان دوی امدادی با بیان اینکه دانشجویان و جوانان بسیاری از اقصی نقاط کشور در این کاروان دوی امدادی شرکت می کنند تصریح کرد: جوانان شرکت کننده با هدف تقرب به درگاه خدای متعال و اینکه به لحاظ اینکه در ابتدای راه هستند برای کسب آمادگی روحی و جسمی و ایستادگی و مقاومت در مقابله با دشمنان این آب و خاک و همچنین حرکتی نمادین از قدرت، صلابت، نظم، استقامت و توان رزمی افسران جوان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می باشد 

SAM_3373

SAM_3360 SAM_3366

SAM_3378 SAM_3380 SAM_3381

SAM_3387 SAM_3389 SAM_3395 SAM_3398 SAM_3400 SAM_3403

SAM_3404 SAM_3432 SAM_3428 SAM_3443