۱۸:۴۹ - جمعه ۰۱ آذر ۱۳۹۲

حجة الاسلام ملکیان امام جمعه شاهین‌شهر:

باید حق غنی‌سازی انرژی هسته‌ای کشورمان به رسمیت شناخته شود

امام جمعه شاهین‌شهر و میمه گفت: برای رفع دشمنی‌های دشمنان همه باید بسیج شویم همانطوری که امام خمینی(ره)فرمودند: هر چه در توان داریم باید برای ترساندن دشمنان به میدان نبرد بیاوریم.

shahinna28

امام جمعه شاهین‌شهر و میمه گفت: برای رفع دشمنی‌های دشمنان همه باید بسیج شویم همانطوری که امام خمینی(ره) فرمودند: هر چه در توان داریم باید برای ترساندن دشمنان به میدان نبرد بیاوریم.

 

به گزارش پایگاه خبری شاهین نا، حجة الاسلام ملکیان در خطبه های نماز جمعه این هفته شاهین شهر با توجه به موضوع سبک زندگی اسلامی بیان داشتند: یک اصل اخلاقی مهمی که در صفات پیامبر اکرم (ص) حاکم بود می‌توان به مدارا کردن او با خانواده، دوستان و دشمنان تا آنجایی که راهی برای هدایت راه آن‌ها بود، اشاره کرد.

 

حجة الاسلام ملکیان با اشاره به کتاب ارزشمند نهج‌الفصاحه که کلیاتی از زندگینامه، روایات، احادیث، فرمایشات و دیدگاه‌های پیامبر اکرم (ص) در آن به خصوص در مورد سبک زندگی اسلامی نوشته شده است به معرفی سرفصل‌های این کتاب شریفه پرداخته و بیان کرد: اولین نکته ای که در این کتاب تاکید شده است حفظ آبروی مردم، توجه به آخرت، پرهیز از آرزوهای طولانی، احترام به دیگران مخصوصاً بزرگسالان، مراعات ادب، پرهیز از افراط و … است.

 

امام جمعه شاهین‌شهر با اشاره به رویدادهایی در هفته پیش‌رو گفت: در هفته بسیج قرار داریم و بسیج به معنی حضور برای دفاع همه‌جانبه از انقلاب اسلامی، آرمان‌های شهدا، امام راحل و مقام معظم رهبری با توجه به مقتضیات زمان است.

 

حجة الاسلام ملکیان با بیان اینکه هیچ نهاد مقدسی هم از لحاظ کیفی و هم از لحاظ کمی همانند بسیج را بعد از انقلاب نمی‌توان یافت کرد، خاطرنشان کرد: با الهامی که خداوند متعال به قلب امام خمینی (ره) عنایت کرد شجره طیبه بسیج شکل گرفت.

 

امام جمعه شاهین‌شهر گفت: برای رفع دشمنی‌های دشمنان همه باید بسیج شویم همانطوری که امام خمینی فرمودند هر چه در توان داریم باید برای ترساندن دشمنان به میدان نبرد بیاوریم.

 

خطیب نماز جمعه شاهین شهر با بیان اینکه سرمایه‌گذاری در بسیج به هیچ عنوان بیهوده نخواهد بود، تاکید کرد: با تفکر بسیجی می‌توانیم چشم طمع دشمنان را کور کنیم.

 

امام جمعه شاهین‌شهر و میمه تصریح کرد: بسیج مایه افتخار و ابهت نظام جمهوری اسلامی است و امتحان خود را در زمینه صداقت در جنگ و هم بعد از جنگ به خوبی پاسخگو بوده است.

 

حجة الاسلام ملکیان با اشاره به دیگرمحورهای بیانات مقام معظم رهبری در جمع 50 هزار نفری فرماندهان بسیجی سراسر کشور در مصلای امام افزود: مذاکره کنندگان هسته‌ای کشورمان خطوط قرمز را رعایت کنند و ضروری است هم در گفتار و هم در عمل حق غنی‌سازی صلح‌آمیز انرژی هسته‌ای کشورمان به رسمیت شناخته شود.

 

ملکیان با اشاره به قابلیت‌های پهپاد فطرس که با پهپادهای آمریکایی رقابت می‌کند، یادآور شد: این پهپاد تا شعاع 2 هزار کیلومتر می‌تواند حرکت کند و در ارتفاع 25 هزار پایی و نزدیک به 20 ساعت قابلیت پرواز در هوا را دارد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.