۰۹:۵۰ - پنجشنبه ۰۷ بهمن ۱۴۰۰

شهردار شاهین شهر خبر داد:

لایحه بودجه 6 هزار میلیارد ریالی شهرداری شاهین شهر تقدیم شورای اسلامی شهر شد

شهردار شاهین شهر از تقدیم لایحه بودجه 6 هزار میلیارد ریالی سال 1401 شهرداری به شورای اسلامی شهر خبر داد و گفت: 66 درصد بودجه به بخش عمرانی و 34 درصد دیگر به هزینه های جاری اختصاص دارد.

سعید ابریشمی راد در گفتگو با خبرنگار شاهین پرس؛ از تقدیم لایحه بودجه 1401 شهرداری به شورای شهر خبر داد و اظهار کرد: شاهین شهر به برنامه ریزی های کلان و بلند مدت نیازمند است و اگر این مهم به درستی ترسیم نشود بدون شک حرکت ها و فعالیت های ما با خطا روبه رو می شود

شهردار شاهین شهر با اشاره به اصول درست و منطقی بودجه ابراز کرد: شفاف سازی در درآمدها و هزینه ها با رعایت اصل صداقت، شناسایی نیازهای واقعی شهروندان، عدالت در ارائه خدمات، ارتقاء جایگاه شاهین شهر در سطح استان و کشور، توجه ویژه به حمل و نقل شهری، مدیریت مصرف و هزینه و ارتقا شاخصه های محیط زیستی از جمله اصول رعایت شده در بودجه 1401 شهرداری شاهین شهر است.

وی بودجه سال 1401 شهرداری شاهین شهر را بالغ بر 6 هزار میلیارد ریال برآورد کرد و افزود: 66 درصد از بودجه به بخش عمرانی و 34 درصد دیگر نیز به بخش هزینه های جاری شهرداری اختصاص دارد.

ابریشمی راد ادامه داد: تکمیل پروژه های نیمه کاره اولویت دار را در رأس فعالیت های عمرانی شهرداری قرار دارد که باید با یک برنامه ریزی منسجم و هدفمند احداث پروژه‌ها را بر اساس نیازهای شهروندان و شهر به پیش ببریم.

وی به پروژه عظیم متروی شاهین شهر – اصفهان اشاره کرد و ادامه داد: این پروژه میراث بزرگی است که به دست ما رسیده که وظیفه داریم با تمام توان و انرژی برای تکمیل آن تلاش و کوشش مضاعف داشته باشیم، البته بخشی از پروژه مترو در حیطه و قلمرو جغرافیایی شهر اصفهان قرار دارد و مسئولان وقت اصفهان متعهد به همکاری و مشارکت برای احداث و تکمیل پروژه شده اند که درخواست داریم برای به ثمر نشستن این پروژه مساعدت های لازم را داشته باشند.

شهردار شاهین شهر وجود وحدت، همدلی و دلسوزی شورای اسلامی شاهین شهر را از جمله شاخصه های مهم این دوره از شورا برشمرد و خاطر نشان کرد: قطعا با نیت های پاک و خالصی که در بین اعضای شورای اسلامی شاهین شهر وجود دارد با عنایت خداوند متعال این دوره در شهر تاریخ ساز خواهد شد.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.