۱۰:۲۲ - دوشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۳

شهردار شاهین شهر:

آمادگی کامل شهرداری برای استقبال از مسافران نوروزی

ذاکری شهردار شاهین شهر گفت: با آمادگی کامل از ۲۸ اسفند ماه جاری به همراه اکیپ‌‌هایی از هلال‌احمر، آتش‌نشانی، اورژانس و پلیس در ابتدای ورودی شهر آماده ارائه خدمات رسانی به میهمان نوروزی هستیم.

به گزارش پایگاه خبری“شاهین نا“ شهردار شاهین شهر در گفتگویی با بیان اینکه: ستاد استقبال از میهمانان نوروزی از وظایف محوله به شهرداری ها است. گفت: نوروز امسال مصادف با شهادت حضرت زهرا(س) شده که شهرداری شاهین شهر تکریم ایام فاطمیه را بر خود واجب و ضروری می داند.

علی‌اصغر ذاکری‌هرندی افزود: ستاد استقبال از مسافران نورزوی شاهین شهر با 11 کمیته اسکان، حراست، بازرسی، حمل و نقل، مالی و پشتیبانی، آمار و اطلاعات، اجرایی، پرسنلی، زیباسازی و فرهنگی از 15 بهمن ماه سال جاری با رویکرد تکریم ایام شهادت حضرت زهرا(س) در نوروز امسال فعالیت خود را شروع کرده است.

وی افزود: شهرداری شاهین‌شهر با برنامه‌ریزی‌های لازم آمادگی کامل برای استقبال و پذیرایی از مسافران نوروزی را دارد و از 28 اسفند ماه جاری به همراه اکیپ‌‌هایی از هلال‌احمر، آتش‌نشانی، اورژانس و  پلیس در کنار پارک انقلاب شاهین‌شهر آماده ارائه خدمات رسانی به میهمان نوروزی می‌شوند.

ذاکری‌هرندی با اشاره به بودجه 1271میلیاردی شهرداری شاهین شهر در سال جاری گفت: قریب به  1480 میلیارد تومان نیز اضافه بر بودجه وصول شده است.

با توجه به اختلافات بنیاد مستضعفان و شهرداری شاهین شهر وی یکی از اقدامات اساسی شهرداری در سال جاری را که پس از 32 سال اتفاق افتاده آزاد کردن 460 هزار مترمربع از اراضی شهرداری از بنیاد مستضعفان عنوان کرد و گفت: با آزاد شدن این اراضی 1240 هزار میلیارد ریال به طور غیر مستقیم به اعتبارات شهرداری افزوده شد.

ذاکری بودجه مصوب سال آینده شهرداری شاهین‌شهر را 1480 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: در سال جاری یکصد میلیارد ریال در حوزه عمران هزینه شده که 60درصد بودجه شهرداری در حوزه عمران هزینه شده است.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.