۱۷:۳۳ - جمعه ۲۰ بهمن ۱۳۹۶

فرماندار شاهین شهر و میمه:

دشمن با کوچک شمردن خدمات قصد القای ناکارآمدی نظام را دارد

فرماندار شاهین شهر و میمه، با اشاره به نقشه دشمنان برای ناکارآمد نشان دادن نظام با حربه کوچک شمردن خدمات و بزرگ نمایی مشکلات، همه مردم و مسئولان را به وحدت دعوت کرد و گفت: برنامه ریزی صحیح و وحدت راه حل مشکلات کشور است.

به گزارش شاهین پرس؛ علیرضا بصیری، پیش از خطبه های نماز جمعه امروز شاهین شهر، با تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و نقش مهم مردم در شکل گیری آن به رهبری امام خمینی(ره)، اظهار کرد: نقش مردم در جنگ تحمیلی بسیار ستودنی است، چرا که در ابتدای شروع جنگ، سیستم دفاعی کشور در ضعیف ترین وضع ممکن قرار داشت و اکثر کارشناسان نظامی بر این باور بودند که ایران در مدت زمان کوتاهی سقوط خواهد کرد.

فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه، قدرت ایمان را مهمترین عامل پیروزی ایران در جنگ تحمیلی هشت ساله دانست و با اشاره به نقش مؤثر زنان در پیروزی انقلاب و حفظ تمامیت ارضی کشور، گفت: اگر قدرت ایمان زنان و تشویق آنان برای حضور مردان در جبهه ها نبود، پیروزی هم رقم نمی خورد.

وی با بیان اینکه جنگ تحمیلی تنها جنگ در 500 سال گذشته میان ایران و سایر کشورها است که حتی یک وجب از خاک کشور هم به دشمن واگذار نشده است، افزود: صدام در نامه ای به این حقیقت صحه گذاشت و اعتراف کرد که ایران در این جنگ به تمام اهداف خود رسیده است.

بصیری، کلید پیروزی در دفاع مقدس را وحدت و همدلی و هم زبانی میان مردم و مسئولان و پیروی از رهبر کبیر انقلاب بیان کرد و ادامه داد: قطعاً خودباوری و اتکا به توان داخلی و نیروی ایمان، از دستاوردهای بزرگ مقاومت در جنگ تحمیلی است و بعد از جنگ توانسته ایم از این ظرفیت عظیم در عرصه های مختلف استفاده کنیم.

فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه، با اشاره به پیشرفت های خیره کننده صنایع نظامی کشور، تصریح کرد: امروز به اعتراف دشمنان انقلاب، ایران یکی از قوی ترین ارتش های دنیا را در اختیار دارد و این نشان از پیشرفت علمی در ساخت سلاح و تجهیزات دارد.

انقلاب اسلامی با خدمات خود، سطح مطالبات روستاییان را به سطح نیازهای شهرنشینان ارتقا داده است

وی با مقایسه امکانات و سطح زندگی مردم در قبل از انقلاب با زمان کنونی، اظهار کرد: آن هایی که در ابتدای پیروی انقلاب اسلامی مسئولیت داشته اند، می دانند که بسیاری از زیرساخت ها و امکانات حتی در ابتدایی ترین شکل آن هم در زمان پهلوی برای بسیاری از مردم مهیا نبوده است، اما امروز دورافتاده ترین روستاها هم از امکانات قابل قبولی برخوردار هستند و امروزه بسیاری از مطالبات روستاها مشابه مطالبات شهرنشین ها است.

بصیری، برنامه ریزی، وحدت، انسجام و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب را راه جبران کمبودها و حرکت به سمت حل مشکلات کشور دانست و ابراز کرد: امروز یکی از دغدغه های مهم مردم بحث اشتغال است، محیط زیست و آب و آسیب های اجتماعی نیز از مشکلات دیگر کشور است.

عده ای با سیاه نمایی آب به آسیاب دشمن می ریزند

فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه، با بیان اینکه امروز دشمن به دروغ سعی در ناکارآمد نشان دادن نظام جمهوری اسلامی دارد، تصریح کرد: پیشرفت های کشور بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف قابل انکار نیست، اما دشمن به دنبال نقاط ضعف می گردد و بر روی معیشت مردم و مسائل اقتصادی دست گذاشته است.

وی با اشاره به اهداف سند چشم انداز 20 ساله و برنامه های کوتاه مدت دیگر و تلاش ها در دولت تدبیر و امید، بیان کرد: دشمن خدمات صورت گرفته را کوچک می شمارد و سعی در بزرگنمایی مشکلات برای مردم دارد، امروز بیش از هر زمانی نیاز به وحدت داریم.

بصیری، با یادآوری اغتشاشات اخیر، گفت: عده ای در داخل با بزرگنمایی مشکلات و سیاه نمایی آب به آسیاب دشمن می ریزند، البته مردم مطالبات بر حقی دارند که دولت گوش دادن به آن ها و تلاش برای رفع معضلات را وظیفه خود می داند، اما دشمن بیکار ننشسته و همواره قصد موج سواری و سوء استفاده دارد که باید همه در این زمینه آگاه باشیم.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.