۱۷:۱۷ - شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱

حاجی دلیگانی:

پیروزی انقلاب اسلامی خط بطلانی بر رژیم صهیونیستی بود/ دوران پیری و احتضار رژیم جعلی اسرائیل فرا رسیده

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تحولات جدید و متعددی در سرزمین اشغالی در مبارزه بر علیه اشغالگران ایجاد شده و رژیم صهیونیستی را به فروپاشی نزدیک کرده است گفت: نسل جوان فلسطینی که در زمان اشغال متولد نشده بودند امروز با الهام از بسیجیان ما بدون هیچ ترسی مسلح شده و به میدان مبارزه با اشغالگران آمده اند.

به گزارش شاهین پرس؛ حسینعلی حاجی دلیگانی در مراسم روز قدس که با حضور اقشار مختلف مردم روزه دار شاهین شهر در مصلی نماز جمعه برگزار شده بود، با اشاره به حضور پرشور جوانان و نوجوانان در راهپیمایی روز قدس، اظهار کرد: سال 1327 در چنین روزی صدها هزار مردم فلسطین توسط رژیم غاصب از خانه و وطن خود اخراج و آواره شدند و صدها نفر نیز به شهادت رسیدند، سال گذشته نیز این ایام مصادف بود با رژیم جعلی اسرائیل بیش از دو هزار و ۸۰۰ نقطه در غزه را بمباران کرد تا مقاومت فلسطینیان را که به الهام از اسلام و انقلاب اسلامی به سلاح روز مسلح شده بودند را مورد هدف قرار دهد و تسلیحات آنها را نابود کنند اما در همین ایام شاهد بودیم که موشک‌های با برد ۲۵۰ کیلومتر بر سر اشغالگران فرود آمد و منجر شد ده‌ها نفر از صهیونیست ها کشته شوند.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی افزود: اینکه رهبر معظم انقلاب بارها فرمودند فلسطین زنده است، واقعیت است چرا که آمریکایی‌ها، اروپایی‌ها و … به دنبال این بودند که فلسطین را در خود خفه کنند اما به برکت انقلاب اسلامی نتوانستند.

* روز قدس محور وحدت جهان اسلام است

نماینده شاهین شهر و میمه با تاکید بر اینکه قدس اولین قبله گاه مسلمانان و روز قدس محور وحدت جهان اسلام است خاطرنشان کرد: در این محوریت عرب و عجم و غیره و شیعه و سنی با هم متحد هستند، یکی از افتخاراتی است که حضرت امام(ره) آن را بنیان نهاد و رهبر معظم انقلاب هم مرتبا پیگیر احیای آن هستند.

حاجی دلیگانی مسئله فلسطین را به دو بخش تقسیم کرد و اشغالگری قدس را از فجایع و ظلم‌هایی دانست که قبل از پیروزی انقلاب اسلامی اتفاق افتاده است، و افزود: حدود 30 سال قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ایران دورانی است که دنبال کردند تا رژیم منحوس اسرائیل را ایجاد کرده و به قدرت رساندند و آمریکایی ها و انگلیسی ها و سازمان ملل او را به  رسمیت بشناسند سپس با انواع تسلیحات تجهیز کنند و چنان قدرتی در رژیم جعلی به وجود بیاورند که گفته می شد چهارمین ارتش دنیا و شکست ناپذیر است.

* پیروزی انقلاب اسلامی خط بطلانی بر رژیم صهیونیستی/ دوران پیری و احتضار رژیم جعلی اسرائیل فرا رسیده

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی خط بطلانی بر حرکت فزاینده قدرتمند شدن رژیم صهیونیستی کشیده شده و دوران جوانی او به پایان رسید و دوران پیری و احتضار این رژیم منحوس فرارسید.

وی هویت دینی، شکل گیری بیداری اسلامی و تغییر آرمان از عربی به اسلامی را رمز پیروزی مستمر سالهای اخیر فلسطینی ها دانست که به واسطه پیروزی انقلاب اسلامی در برابر ظلمی که بیانیه 1917 بالفور با ایجاد این رژیم جعلی شده بود و در ادامه با بازیگری انگلیس و حمایت آمریکا در سال 1948 این رژیم منحوس را به رسمیت شناختند، تسلیحات مختلف به او دادند.

حاجی دلیگانی افزود: در حالی که امروزه اسرائیل تسلیحات هسته ای و زردخانه هسته ای در اختیار دارد، در دنیا کسی معترض نمی شود که چرا اسرائیل این تسلیحات هسته ای را دارد و متاسفانه این واقعیتی است که وجود دارد.

 * علائم افول و احتضار رژیم جعلی اسرائیل

وی به امضای پیمان کمپ دیوید با هدف حل مسئله فلسطین اشاره کرد و افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، پیروزی های فلسطینی ها نیز یکی پس از دیگری حاصل شد و تا امروز تداوم دارد این در حالی است که اسرائیل روز به روز ضعیف تر می شود از ترور اسحاق رابین، عقب نشینی از غزه و لبنان تا عملیات استشهادی به مقر تفنگداران دریایی آمریکایی ها و فرانسوی ها در لبنان که باعث فرار آنها شد.

وی راهپیمایی های روز قدس در طول 40 سال گذشته را یکی از عوامل شکست رژیم اسرائیل عنوان کرد و افزود:  از سال 2006 به بعد با شکست های پی در پی در جنگ های متعدد 33 روزه، 22 روزه، 8 روزه و 51 روزه، این رژیم جعلی به دوران افول و پیری و اختضار خود نزدیک شده و بنا به فرموده حضرت امام(ره) که «اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود» و رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند «اسرائیل 25 سال آینده را نخواهد دید» شاهد هستیم که شکست هیمنه ارتش اسرائیل از علائم نابودی اسرائیل است و طعم این شکست را با اسارت نیروهای اسرائیلی به دست جریان مقاومت چشیدند، تضعیف باور امنیت سرزمین اشغالی نیز از دیگر علائم این شکست است توقف مهاجرت به این سرزمین و بازگشت از این سرزمین به دیگر نقاط دنیا از دیگر علائم افول و احتضار اسرائیل است.

* نگرانی رژیم صهیونیستی و اربابانش از حرکت بعدی جریان مقاومت

نماینده مردم شاهین شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی افزود: محاصره رژیم صهیونیستی در سرزمین اشغالی از همه طرف از جمله لبنان و دیگر کشورهای پیرامون آن مانند سوریه توسط جریان مقاومتی که سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی در منطقه ایجاد کرد و جریان داعش را از بین برد موجب نگرانی این رژیم و اربابان و حامیانش شده است که مبادا حرکت بعدی این جریان به سمت آنها باشد.

وی در ادامه به صحبتهای مکنزی در کنگره آمریکا اشاره کرد و افزود: مکنزی فرمانده نیروهای آمریکایی حدود یکماه قبل در کنگره آمریکا اقرار کرد ما در خاورمیانه و منطقه غرب آسیا قبلا کابوس ما فقط موشک های نقطه زن بود ولی امروز کابوس شبهای ما هواپیماهای بدون سرنشین جریان مقاومت است و همانگونه که بسیاری از نیروها فرار یا خودکشی کردند ما هم چاره ای نداریم جز اینکه از این منطقه برویم.

حاجی دلیگانی طرح معامله قرن که با سرمایه گذاری بسیاری اجرا کرده بودند را شکست خورده دانست و ادامه داد: تحولات متعددی در سرزمین اشغالی اتفاق افتاده از جمله اینکه امروزه در نقاطی تظاهرات علیه رژیم جعلی صهیونیستی برگزار می شود که قبلا در آن نقاط تظاهرات نبود، اتفاق دیگر اینکه جوانانی به میدان آمده و مبارزه می کنند که در زمان اشغال این سرزمین متولد نشده بودند اینها نسل امروز هستند که با الهام از انقلاب اسلامی و شعارهای کوبنده ملت ایران در راهپیمایی های روز قدس قدرت گرفته و به میدان مبارزه آمده اند، در انتفاضه جدیدی که در فلسطین اشغالی آغاز شده، جوانان و نوجوانان فلسطینی با الهام از بسیجیان ما بدون هیچ ترسی مسلح شده اند. در کرانه باختری هم وضعیت به همین صورت است.

* حملات هکرها آرامش را از اسرائیلی ها سلب کرده است

وی حملات مکرر هکرها به سیستم های الکترونیکی دستگاه های مختلف اداری رژیم صهیونیستی و ایجاد اختلال که باعث شده اسرائیلی ها آرامش نداشته باشند را از دیگر تحولات سرزمین اشغالی عنوان کرد و ادامه داد: سال گذشته در افطاری های مسجدالقصی 15 هزار نفر شعارهای آزادی خواهی مردم ایران در راهپیمایی ها را سر دادند و از سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی، امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی یاد کردند و این نیست جز حاصل صدور انقلاب اسلامی که اتفاق افتاده است.

* نقش انقلاب اسلامی بر پیروزی های مکرر فلسطینی‌ها

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه دوران نابودی این رژیم جعلی فرارسیده و مبارزات متحول شده خاطرنشان کرد: همه افتخارات و مجاهدت هایی که در سرزمین اشغالی اتفاق افتاده مربوط به انقلاب اسلامی و برکت خون شهدایی است که در راه به ثمر رسیدن این انقلاب اسلامی در ایران تا الان جاری شده و همچنان این ایثار ادامه دارد.

وی تاکید کرد: دست برتر امروز در کل منطقه غرب آسیا با بچه های انقلاب اسلامی و جریان مقاومت اسلامی است و به گفته تحلیلگران خارجی اگر ایران اسلامی و جریان مقاومت اسلامی که ایران ایجاد کرد نبود و ایستادگی مدافعان حرم در برابر داعش در سوریه و عراق و غیره نبود حتی بزرگترین ارتش های دنیا مثل ارتش روسیه هم نمی توانست در برابر داعش مقاومت کند به هر حال همه اینها به برکت ایثار و از خود گذشتگی فرزندان انقلاب اسلامی و تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای است.

حاجی دلیگانی با بیان اینکه رژیم جعلی اسرائیل تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی رو به پیشرفت بود ولی با پیروزی انقلاب اسلامی، اسرائیل روز به روز درحال افول است، افزود: پیش بینی ها حاکی از آن است که با فرار اربابان رژیم صهیونیستی از منطقه با وجود دهها نیرو از افغانستان و عراق و دیگر نقاط منطقه، آینده قطعا از آن انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: همه باید قدردان این انقلاب اسلامی باشیم گرچه مردم با حضور در عرصه ها و صحنه های مختلف قدردان هستند وظیفه مسئولان دستگاه ها، دولت و مجلس است که به مشکلات مردم توجه شود که بشارت میدهم از آنچه اطلاع دارم و شهادت میدهم تلاش شبانه روزی دولتمردان برای رفع مشکلات مردم است که ان شاالله بزودی این مشکلات برطرف می شود.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.