۰۸:۳۰ - دوشنبه ۰۱ آبان ۱۳۹۶

فرمانده انتظامی شهرستان شاهين شهر و میمه:

کشف محموله 800 میلیونی کالای قاچاق در شاهین شهر

فرمانده انتظامی شهرستان شاهين شهر و میمه از توقيف يك دستگاه سواری پرايد و كشف يك محموله کالای قاچاق به ارزش 800 ميليون ريال خبر داد.

به گزارش شاهین پرس، فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از توقیف یک دستگاه سواری پراید و کشف یک محموله تلفن همراه خارجی، ساعت مچی و دستگاه کوک به ارزش 800 میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ رجبعلی مختاری گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان شاهین شهر حین کنترل خودروهای عبوری در یکی از محورهای مواصلاتی این شهرستان به یک دستگاه سواری پراید مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از صندوق عقب این خودرو تعداد 56 دستگاه گوشی تلفن همراه خارجی، تعداد 400 دستگاه ساعت مچی و تعداد 200 عدد کوک الکترونیکی تنظم کننده آلات موسیقی که همگی قاچاق و فاقد مدارک مثبته گمرکی بودند کشف و توقیف شد.

سرهنگ مختاری با اشاره به دستگیری چهار قاچاقچی در این زمینه بیان کرد: ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان مربوطه 800 میلیون ریال اعلام شده است.

فرمانده انتظامي شهرستان شاهين شهر و میمه در پايان از تحويل دادن هر چهار قاچاقچي به مراجع قضائي خبر داد و خاطر نشان كرد، نيروي انتظامي با قاچاقچيان و سوداگران مرگ برخورد قاطع و قانوني مي كند و اجازه جولان و سركشي به آنان نخواهد داد.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.