۱۳:۱۸ - پنجشنبه ۰۴ اسفند ۱۴۰۱

دستگیری سارق ایسیو خودروهای پیکان در شاهین‌شهر/دعوت پلیس از مالباختگان برای شناسایی سارق

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه از شناسایی و دستگیری عامل سرقت کامپیوتر مرکزی خودروهای پیکان و وانت پیکان در سطح شاهین شهر و بخش میمه شهرستان خبر داد.

به گزارش شاهین پرس؛ سرهنگ بهزاد ثابت راسخ از شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر مرکزی خودروهای پیکان و وانت پیکان خبر داد و اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت کامپیوتر مرکزی(ecu) خودروهای پیکان و وانت پیکان در شاهین‌شهر و بخش میمه شهرستان بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان در نتیجه تحقیقات تخصصی خود موفق شدند عامل این سرقت‌ها را شناسایی و او را در مخفیگاهش واقع در یکی از محلات شاهین‌شهر دستگیر کنند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بررسی صورت گرفته مشخص شد این متهم ۳۹ ساله علاوه بر این شهرستان در شهرستان های نطنز و اصفهان نیز اقدام به سرقت می‌کرده و ایسیوهای مسروقه را به یک مالخر در شهر اصفهان می فروخته است.

سرهنگ ثابت راسخ با اشاره به اعتراف متهم به چندین فقره سرقت در شهرستان شاهین‌شهر و میمه از مالکان خودروهای پیکان و وانت پیکان که ایسیو خودروی آنها در سطح شهرستان سرقت شده خواست برای شناسایی سارق به پلیس آگاهی شاهین‌شهر مراجعه کنند.

انتهای پیام/

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.