۱۵:۴۰ - جمعه ۲۱ بهمن ۱۴۰۱

دستگیری ۲ سارق خودرو با شلیک پلیس، در خیابان سعدی جنوبی شاهین شهر

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی شاهین‌شهر دو سارق خودرو به همراه خودروی مسروقه در خیابان سعدی جنوبی این شهر دستگیر شدند.

به گزارش شاهین پرس؛ سرهنگ بهزاد ثابت راسخ فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از دستگیری ۲ سارق خودرو در خیابان سعدی جنوبی شاهین شهر خبر داد و اظهار کرد: روز گذشته کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان با اشراف اطلاعاتی خود از حضور یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ مسروقه با دو نفر سارق در خیابان سعدی جنوبی شاهین شهر مطلع و برای دستگیری آنها وارد عمل شدند.

وی افزود: سارقان با مشاهده پلیس به سرعت متواری شدند که پس از آسیب رساندن آنها به چند خودرو، مأموران برای حفظ جان عابران پیاده و جلوگیری آسیب بیشتر به خودروهای شهروندان مجبور به استفاده از سلاح شده و با شلیک گلوله خودروی سارقان را متوقف و هر دو سارق را دستگیر کردند.

سرهنگ ثابت راسخ با اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضایی بر عزم جدی پلیس در مقابله با سارقان و برهم زنندگان امنیت عمومی تاکید و از شهروندان محترم خواست با رعایت نکات امنیتی و هشدارهای انتظامی فرصت را از سارقان سلب و در صورت مشاهده موارد مشکوک سریعاً با تماس ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.