۱۲:۳۵ - شنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۱

سارقان حرفه‌ای تحت تعقیب در دام پلیس شاهین‌شهر افتادند

فرمانده انتظامی شاهین‌شهر و میمه گفت: با هوشیاری و اقدام به موقع کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان شاهین شهر و میمه دو سارق تحت تعقیب پلیس استان که با حضور در شاهین شهر قصد سرقت منازل شهروندان، در ایام نوروز را داشتند دستگیر شدند‌.

به گزارش شاهین پرس؛ سرهنگ بهزاد ثابت راسخ فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه از دستگیری سارقان حرفه‌ای تحت تعقیب خبر داد و اظهار کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان با اشراف اطلاعاتی خود به محض حضور دو سارق حرفه‌ای و تحت تعقیب در سطح شاهین‌شهر، دستگیری آنها را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: این دو سارق که به دلیل سرقت‌های متعدد منزل در یکی از استان‌های غربی کشور و همچنین شهر اصفهان، تحت تعقیب پلیس آگاهی استان مذکور و این استان بودند با ورود به شاهین شهر قصد تداوم اعمال مجرمانه خود و سرقت منازل شهروندان در ایام نوروز را داشتند.

فرمانده انتظامی شاهین‌شهر و میمه تصریح کرد: در نهایت شب گذشته کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان موفق شدند در عملیاتی ضربتی این دو سارق را که به همراه دو دوست دیگر خود در یکی از محلات شاهین شهر قصد سرقت اموال یکی از منازل را داشتند دستگیر کنند.

سرهنگ ثابت راسخ با اشاره به نزدیکی ایام نوروز و افزایش فعالیت سارقان در این ایام از شهروندان خواست ضمن رعایت هشدارهای انتظامی و توجه به نکات امنیتی منازل، در صورتی که در این ایام قصد مسافرت دارند از نگهداری وجه نقد و زیورآلات در منزل خودداری و قبل از مسافرت آنها را نزد افراد مورد اعتماد خود قرار دهند.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.