۱۵:۴۷ - دوشنبه ۰۷ فروردین ۱۴۰۲

کاهش ۴۴ درصدی سرقت منازل در نیمه اول نوروز ۱۴۰۲ در شاهین‌شهر

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه پیشگیری از وقوع سرقت را هدف اصلی پلیس شهرستان در ایام نوروز برشمرد و از روند کاهشی وقوع سرقت منازل، خودرو و اماکن خصوصی از آغاز طرح نوروزی۱۴۰۲ در سطح شاهین شهر خبر داد.

به گزارش شاهین پرس؛ بهزاد ثابت راسخ ضمن تبریک فرارسیدن سال نو و همچنین تبریک حلول ماه مبارک رمضان با اشاره به اجرای طرح نوروزی پلیس اظهار کرد: طرح نوروزی با هدف پیشگیری از جرایم، بویژه وقوع انواع سرقت، تأمین امنیت شهروندان و مسافران نوروزی و همچنین کاهش حوادث رانندگی با به کارگیری تمامی توان و ظرفیت این فرماندهی از ۲۶ اسفند ماه ۱۴۰۱ آغاز و تا پایان تعطیلات نوروزی در سطح شهرستان شاهین‌شهر و میمه ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه با اشاره به برنامه ریزی دقیق و ویژه پلیس شهرستان برای کاهش وقوع سرقت در ایام نوروز خاطرنشان کرد: خوشبختانه با اقدامات خوبی که با تلاش تمامی همکاران صورت گرفت، از آغاز طرح نوروزی ۱۴۰۲ تابه امروز شاهد کاهش ۴۴ درصدی وقوع سرقت منازل، کاهش ۵۰ درصدی سرقت اماکن خصوصی و کاهش ۸۰ درصدی سرقت خودرو در سطح شاهین شهر نسبت به مدت مشابه، در نوروز سال قبل هستیم.

این مقام انتظامی اهتمام بیشتر شهروندان نسبت به رعایت اصول ایمنی در ناکام گذاشتن سارقان را بسیار موثر و ضروری دانست و از افرادی که قصد مسافرت دارند خواست نسبت به رعایت موارد ایمنی منازل خود توجه بیشتری داشته باشند.

ثابت راسخ از شهروندان محترم خواست به منظور پیشگیری از سرقت منازل خالی از سکنه در ایام نوروز، در صورت مشاهده خودرو و موتورسیکلت های مشکوک در سطح محلات ضمن یادداشت شماره پلاک آنها سریعاً با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.