۱۶:۳۴ - شنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۲

زمین‌گیر شدن اعضای باند موادفروشان محله ردانی‌پور با شلیک پلیس شاهین‌شهر

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه از انهدام یک باند موادفروشان خبر داد و گفت: یک باند فروشنده موادمخدر در محله ردانی‌پور شاهین‌شهر ظهر امروز با شلیک پلیس به خودروی آنها زمین گیر و سه عضو این باند دستگیر شدند.

به گزارش شاهین پرس؛ سرهنگ بهزاد ثابت راسخ از انهدام یک باند موادفروش در شاهین‌شهر خبر داد و اظهار کرد: به دنبال دریافت گزارش‌ها و اعلام نارضایتی اهالی محله ردانی‌پور شاهین‌شهر از فعالیت گسترده فروشندگان مواد مخدر، شناسایی و دستگیری عاملان توزیع موادمخدر در محله مذکور در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه افزود: در این رابطه ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان با اشراف اطلاعاتی خود اعضای یک باند حرفه‌ای توزیع موادافیونی را که با تهیه دستگاه کارت‌خوان بانکی به وسیله یک دستگاه خودروی سواری سمند به صورت گسترده اقدام به توزیع مواد در بین مشتریان خود می‌کردند را شناسایی و دستگیری آنها را در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد: تلاش پلیس برای دستگیری اعضای این باند ادامه داشت تا اینکه ظهر امروز خودروی موادفروشان، در محله مذکور رویت و ماموران به راننده دستور ایست دادند که در نهایت بدلیل عدم توجه راننده به فرمان ایست صادره، ماموران مجبور به استفاده از سلاح خود شده و با رعایت قانون بکارگیری سلاح و شلیک به لاستیک خودروی موادفروشان هر سه عضو این باند را دستگیر کردند.

سرهنگ ثابت راسخ با اشاره به کشف بیش از ۱۴۰ بسته موادمخدر آماده توزیع، به همراه دستگاه کارت خوان بانکی مخصوص فروش مواد از متهمان خاطرنشان کرد: هر سه متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.