۱۶:۵۸ - یکشنبه ۰۳ اردیبهشت ۱۴۰۲

دستگیری زوج سارق اماکن خصوصی در گرگاب

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه از دستگیری زن و شوهری که اقدام به سرقت اموال اماکن خصوصی و منازل در حال ساخت در شهر گرگاب می کردند خبر داد.

به گزارش شاهین پرس؛ سرهنگ بهزاد ثابت راسخ فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه از دستگیری یک زوج سارق خبر داد و اظهار کرد: به دنبال وقوع چند فقره سرقت اموال اماکن خصوصی و اموال ساختمان‌های درحال ساخت شهر گرگاب شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه افزود: در این رابطه ماموران کلانتری ۱۶ گرگاب با جمع‌بندی سرنخ‌های موجود در محل‌های وقوع سرقت به ردپای زن و شوهری جوان پی برده و پس از هماهنگی قضایی آنها را دستگیر کردند.

وی ادامه داد: این زوج سارق که دارای اعتیاد به مواد مخدر بودند به وسیله یک دستگاه موتورسیکلت اقدام به سرقت اموال اماکن خصوصی و منازل درحال ساخت کرده و اموال مسروقه را خرج اعتیاد خود می‌کردند.

سرهنگ ثابت راسخ با اشاره به اعتراف این زوج سارق به ۸ فقره سرقت، به مالکان ساختمان‌های در حال احداث توصیه کرد از قرار دادن اموال با ارزش در کارگاه‌های ساختمانی خودداری و حتی الامکان نسبت به استخدام نگهبان مطمئن در محل اقدام نمایند.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.