۱۸:۱۱ - شنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۶

نماینده ولی فقیه در هوافضای سپاه اصفهان:

انقلاب اسلامی ریشه های ظلمت را به مردم جهان معرفی کرده است

حجت الاسلام امینی با اشاره به عظمت نظام ولایت فقیه در ایران و تبلور امر ولایت در ولی فقیه در هنگام غیبت کبری، گفت: انقلاب اسلامی ریشه های ظلمت و بدبختی مردم جهان را شناسایی و معرفی کرده و این ریشه ها الان رو به زوال هستند.

به گزارش شاهین پرس، حجت الاسلام علی امینی، در همایش نقش ولایت فقیه در جمهوری اسلامی که در مسجد امام صادق شهر گز برگزار شده بود با اشاره به آیه «تطهیر» در قرآن کریم، گفت: اهل بیت(ع) از هر نوع آلودگی پاک هستند، حضرت امام هادی(ع) در زیارت جامعه کبیره به بهترین نحو ممکن ویژگی های اهل بیت عصمت و طهارت(ع) را بیان کرده اند.

نماینده ولی فقیه در هوا فضای سپاه اصفهان ادامه داد: اگر حقیقت آن مسیری که خداوند برای امامت و ولایت ترسیم کرده بود و پیامبر اکرم(ص) هم در آن قدم گذاشتند واقعاً محقق می شد امروز جهان بشریت در اوج آگاهی و عزت و سربلندی بود و وضعیت جامعه مسلمانان امروز به سمت آقایی در جهان و سیطره بر کفار قرار داشت.

وی افزود: متأسفانه ریشه انحرافات و اعوجاجات و عقب ماندگی ها در انحراف بشر و مسلمانان از مسیر راستین ولایت است، تنها در یک برهه کوتاه یعنی از ابتدای پیروزی انقلاب تا امروز یک جمع محدود شیعه در ایران مسیر صحیح ولایت را پیدا کردند و فهمیدند که ولایت بر بشریت مختص ائمه معصومین(ع) است.

نماینده ولی فقیه در هوافضای سپاه اصفهان حضرت مهدی(عج) را وارث همه امامان معصوم در ولایت بر بشریت دانست و تصریح کرد: اکنون که حضرت صاحب الامر(عج) در پس پرده غیبت قرار دارند امر ولایت در وجود ولی فقیه عادل و آگاه و مدیر و مدبر و آشنا به امور سیاسی جهان متبلور شده است.

حجت الاسلام امینی بیان کرد: تنها عده محدودی از شیعیان در ایران توانستند به حقیقت ولایت فقیه دست پیدا کنند و همین حرکت چنان عظمتی در تاریخ جهان ایجاد کرد که همه مردم دنیا به آن خیره شده اند و دستاوردهای چنین حکومتی همه پیروان مکاتب دیگر را مات و مبهوت کرده است.

وی با اشاره به ترس نامتناهی استکبار جهانی و مستبدان عالم از انقلاب اسلامی ایران، ابراز کرد: انقلاب اسلامی و نظام ولایت فقیه ریشه های ظلمت و بدبختی مردم جهان را شناسایی و معرفی کرده و امروز هر چند این ریشه ها هنوز محو نشده اند اما برای بشریت آشکار شده اند و رو به زوال هستند.

نماینده ولی فقیه در هوافضای سپاه اصفهان تداوم مسیر ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی را عامل سرنگونی استکبار جهانی توصیف کرد و گفت: اگر چنین شود مطمئن باشید به زودی ندای آزادی خواهی و اسلام خواهی در سراسر جهان خواهد پیچید و وعده الهی در قرآن کریم مبنی بر تحقق حکومت مستضعفان در جهان جامه عمل خواهد پوشید.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.