۱۵:۲۶ - سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۵

همزمان با سراسر کشور؛

زنگ انقلاب در مدارس شهرستان شاهین شهر و میمه نواخته شد/ تصاویر

همزمان با سالروز ورود تاریخی امام راحل(ره) به میهن اسلامی، زنگ انقلاب در مدارس شهرستان شاهین شهر و میمه به صدا درآمد.

به گزارش شاهین پرس، همزمان با سالروز ورود تاريخي امام خميني(ره) بنيانگذار انقلاب اسلامي در سال ۵۷ به ايران اسلامي و آغاز سي و هشتمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي در ۱۲ بهمن ،صبح امروز زنگ انقلاب با حضور مسئولان شهرستان در دبیرستان دخترانه 22 بهمن شاهین شهر نواخته شد.

فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه در آیین نواخته شدن زنگ انقلاب در دبیرستان دخترانه ۲۲ بهمن شاهین شهر به نقش امام راحل(ره)، شهدای انقلاب و ملت شریف ایران در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی اشاره و با تاکید بر ضرورت حفظ و انتقال اندیشه های امام (ره) و ارزشهای انقلاب اسلامی به نسل های آینده گفت: امروز جمهوری اسلامی علی رغم توطئه های دشمنان به برکت خون شهدا، با بالاترین امنیت و پیشرفت در بهترین موقعییت قرار دارد که همه ما باید قدردان این عظمت و بزرگی باشیم.

علیرضا بصیری دهه مبارک فجر را فرصت مناسبی برای تشریح و تبیین اهداف و دستاوردهای انقلاب به دانش آموزان است تا با آگاهی در مسیر تحقق این اهداف گام بردارند.

وی نظام آموزشی قبل از انقلاب را یک نظام وابسته به غرب و بدور از ارزشهای اخلاقی و شایسته سالاری بیان کرد و با تاکید بر فراگیری مهارتهای زندگی و کارآفرینی، افزود: امروز به برکت انقلاب اسلامی و با همت محققان و دانش پژوهان متعهد، ایران در بیشتر علوم دارای رتبه های برتر بین المللی است.

فرماندار شهرستان با اشاره به نقش بانوان در پیروزی انقلاب اسلامی و با بیان اینکه شما دانش آموزان آینده سازان این کشور هستید که باید با همت و تلاش خود آینده درخشانی برای کشور رقم بزنید خاطرنشان کرد: زنان و دختران کشورمان با حفظ ارزشهای اسلامی در همه عرصه ها حضور دارند و با کسب موفقیت های روز افزون ثابت کردند که از شایستگی های بالایی برخوردار هستند.

در شهر گز برخوار نیز مدیران و مسئولان به همراه امام جمعه این شهر و بخشدار بخش مرکزی شهرستان پس از نواختن زنگ انقلاب در ایستگاه آتش نشانی شهر گز تمثال مبارک حضرت امام(ره) را گلباران کردند.

محمود کیانی بخشدار در این مراسم ضمن تبریک دهه مبارک فجر و آغاز سی و هشتین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دستاوردهای انقلاب اسلامی را برشمرد و افزود: امروز ایران اسلامی به برکت خون جوانان با تلاش مردان و زنان مومن و غیور در همه عرصه ها رشد و پیشرفت شگرفی داشته است و با عزت و سربلندی در دنیا حرف برای گفتن زیاد دارد.

در شهر میمه نیز همزمان با اولین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی بخشدار و امام  جمعه بخش میمه به همراه دیگر مسئولان پس از نواختن زنگ انقلاب نمایشگاه جابرن حیان را با یکصد و چهل طرح از 21 مدرسه بخش میمه و آثار هنری و صنایع دستی در سالن شهید ظهرابی میمه افتتاح کردند.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.