۱۶:۰۴ - سه شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۵

فرمانده انتظامی شاهین شهر و میمه

عوامل شرارات در شاهین شهر دستگیر شدند/ شهروندان خسارت دیده به کلانتری 12 مراجعه کنند

سرهنگ مختاری فرمانده انتظامی شاهین شهر و میمه از دستگیری عوامل شرارت در خیابان رازی شاهین شهر در کمتر از 24 ساعت خبر داد و تاکید کرد: پلیس اجازه نخواهد داد عده ای اوباش با قداره کشی آرامش عمومی را بر هم زنند.

به گزارش شاهین پرس،  فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از شناسایی و دستگیری عوامل شرارت خیابان رازی شاهین شهر که با قداره کشی موجب رعب و وحشت عمومی شهروندان شده بودند خبر داد و گفت:  چند شب پیش تعدادی از ارازل و اوباش در یک نزاع دسته جمعی در خیابان رازی شاهین شهر با قداره به جان هم افتاده و برای قدرت نمایی ضمن ایجاد رعب و وحشت عمومی پس از وارد کردن خساراتی به تعدادی از خودروهای شهروندان از محل متواری شده بودند.

سرهنگ رجبعلی مختاری اضافه کرد:  با تلاش ماموران انتظامی شهرستان ظرف مدت کمتر از 24 ساعت عوامل این نزاع شناسایی و با شگردهای خاص پلیسی دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه افراد دستگیر شده از اوباشان شهرستان و یکی از شهرستان های مجاور هستند خاطرنشان کرد: دستگیر شدگان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی منتقل و روانه زندان شدند.

این مقام انتظامی ضمن دعوت از شهروندان خسارت دیده برای مراجعه به کلانتری 12 شاهین شهر و طرح شکایت، به همشهریان اطمینان خاطر داد: پلیس به عنوان حافظ اصلی امنیت مردم به “هیچ عنوان” اجازه نخواهد داد که عده ای اوباش با قداره کشی آرامش عمومی را بر هم بزنند که در صورت وقوع چنین حوادثی با همکاری مقامات قضایی به شدت با آنان برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.