۲۳:۱۹ - جمعه ۰۵ آذر ۱۳۹۵

فرمانده سپاه ناحیه شاهین شهر و میمه:

بسیج سازندگی شهرستان سالانه یک و نیم میلیارد تسهیلات واگذار می کند

سرهنگ مشیر صدری گفت: بسیج سازندگی شهرستان با هدف کمک به دولت و ایجاد اقتصاد مولد و پایدار در تعامل سازنده و موثر با سایر دستگاه های مرتبط سالانه بالغ بر یک و نیم میلیارد تومان وام اقتصاد مقاومتی واگذار می کند.

به گزارش شاهین پرس، همزمان با سی و هفتمین سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان معمار کبیر انقلاب اسلامی و هفته گرامیداشت بسیج؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شاهین شهر و میمه در جمع نمازگزاران نماز جمعه این شهر، بسیج را انقلابی ترین و بصیرترین نماد قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی برشمرد و خاطر نشان کرد: بسیج دارای صفات تفضیلی منحصر به فردی است که هم در کلام امام خمینی (ره) و هم در کلام فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مدظله العالی به کرات آمده و این نهاد مردمی عظیم را یک تشکیلات ” مثال زدنی ” در همه عرصه های فعالیت های خود معرفی کرده است.

سرهنگ سید علی مشیرصدری روح حاکم بر بسیج را ایمان, تقوا, معنویت و ولایت پذیری دانست و یادآور شد: بسیجیان با توکل بر ابزارهای معنوی مورد اشاره در تمامی ماموریت های محوله پیروز میدان هستند.

وی با اشاره بر عملگرا و گوش به فرمان بودن بسیج تاکید کرد: بسیجیان با فرهنگ غنی اسلامی _دینی خود همیشه و در همه حال در طول دوران انقلاب همچنان با بصیرت مورد تاکید ولی امر مسلمین جهان، راه را پیدا کرده و در مسیر آرمان ها و مبانی مورد نظر امام (ره) حرکت کرده اند و این رمز پیروزی و موفقیت بسیج در انقلاب اسلامی است.

عضو شورای تامین شهرستان خطاب به نمازگزاران نماز جمعه 5 آذر نود و پنج شاهین شهر گفت: بسیج به عنوان بازوی قوی انقلاب اسلامی و بزرگترین تشکیلات تولد یافته در اوان انقلاب؛ “رسالت محور” است و هر زمان و مکان که احساس کند انقلاب اسلامی نیازمند حضور بسیج با فرهنگ و روحیه بسیجی است در عرصه های مختلف سیاسی, اجتماعی, فرهنگی, اقتصادی, دفاعی, امنیتی و … در چارچوب ضوابط مشخص شده وارد شده و به نقش آفرینی خود می پردازد و این وجه تمایز فرهنگ بسیجی با سایرین است.

فرمانده سپاه ناحیه شاهین شهر و میمه در ادامه با بیان اینکه تعدد تکالیف بسیج در انقلاب بسیار زیاد است و ارایه آن زمان بسیار طولانی می طلبد، با ارائه گزارشی از اقدامات بسیج طی سال جاری افزود: در حوزه دفاعی و امنیتی گردان های بیت المقدس و کوثر با ماموریت های دفاعی؛ گردان های امام حسین علیه السلام با ماموریت رزمی , دفاعی؛گردان های امام علی علیه السلام با ماموریت امنیتی و گردان های عاشورا و الزهرا سلام الله علیه به عنوان ظرفیت های بسیج در عرصه های مختلف جنگ سخت, نیمه سخت و نرم است که بنا به ضرورت ایفای نقش می کنند.

وی با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب در سوم آذر سال جاری در جمع نخبگان بسیج افزود: نخبگان بسیجی شهرستان دارای پتانسیل قوی هستند که در کارگروهای تخصصی و اندیشه ورزی مورد نظر به ارائه ایده و نظرات خود می پردازند که به عنوان یک ظرفیت فکری در بسیج و سایر دستگاه های مرتبط مورد بهره برداری قرار می گیرد که شش طرح مصوب فرهنگی اجرایی در سطح شهرستان محصول این کانون های اندیشه ورز در سال جاری است.

بسیج سازندگی سالانه یک و نیم میلیارد تسهیلات اقتصاد مقاومتی پرداخت می کند

سرهنگ مشیرصدری به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی و اعلام جهاد در عرصه اقتصادی با رویکرد اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و یادآور شد: بسیج سازندگی شهرستان با تعامل سازنده با دستگاههای مرتبط سالانه بالغ بر یک و نیم میلیارد تومان وام اقتصاد مقاومتی واگذار می کند و به حمد الله بسیج نقش آفرینی خوبی در کمک به دولت و ایجاد یک اقتصاد مولد و پایدار در حد ظرفیت های خود نموده است.

وی هفده عرصه اقتصاد مقاومتی را برشمرد و خاطر نشان کرد: بسیج سازندگی سپاه شاهین شهر و میمه آمادگی دارد تا در کمک به افزایش تولید و ایجاد اشتغال تمام توان خود را بکار گیرد.

سخنران نماز جمعه شاهین شهر در ادامه به تشریح ماموریت های ” فرهنگی بسیج”،”بسیج جامعه زنان”، ” حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس”، ” امر به معروف و نهی از منکر”، ” عرصه های تعلیم و تربیت” و حلقه های صالحین پرداخت.

فرمانده سپاه شهرستان شاهین شهر و میمه ضمن اشاره به رسالت محور بدون بسیج خاطرنشان کرد: بسیج محصور در زمان، مکان و مقطع خاص ماموریتی نیست. در ابتدای تشکیل سازمان بسیج؛ نقش آفرین در کمک به نیروهای انقلاب جهت تثبیت انقلاب بود. در زمان جنگ، حماسه ها و رشادت های عملی و جهادگرانه داشت و در دوران بعد از جنگ نیز در مقابله با تهاجمات و تهدیدات نرم دشمن وارد شده و خاکریزهای فرهنگی کشور را پشتیبانی کرد. یعنی بسیج از بدو تولد تاکنون علاوه در جهاد اصغر, در جهاد اکبر نقش بی بدیل داشته است.

وی در پایان تاکید کرد: امروز نیز همه بسیجیان بصیر و با انگیزه ای برخاسته از روحیه انقلابی با محور قرار دادن فرمایشات مولا و مقتدایشان ولی امر مسلمین و نایب امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف آماده و گوش به فرمان فرمانده معظم کل قوا هستند تا در هر صحنه ای که حضرت آقا اراده نمایند جان فشانی کرده و به استکبار جهانی بویژه شیطان بزرگ اعلام کنند که تا زمانیکه فرهنگ بسیج و تفکر بسیجی بر این کشور حاکم است آمریکا کما فی السابق هیچ غلطی نمی تواند بکند.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.