۱۱:۳۴ - سه شنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۵

نماینده شاهین شهر و میمه؛

دانشگاه پیام نور سرآمد دانشگاه های کشور است

حاجی نماینده شاهین شهر و میمه در دیدار با رئیس و کارکنان دانشگاه پیام نور مرکز شاهین شهر گفت: دانشگاه پیام نور سرآمد دانشگاه های کشور است.

به گزارش شاهین پرس؛ نماینده شاهین شهر و میمه به منظور بررسی مسائل و مشکلات دانشگاه پیام نور مرکز شاهین شهر  با رئیس و کارکنان این مرکز دیدار کرد.

حسینعلی حاجی دلیگانی در این دیدار با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای فاجعه منا با اشاره به هجمه های دشمنان بر علیه انقلاب اسلامی با هدف قراردادن اعتقادات نسل جوان کشور و ضرورت تربیت نیروهای متخصص و متعهد برای تحقق آرمان های انقلاب و خنثی کردن هجمه های بیگانگان از عملکرد مجموعه دانشگاه پیام نور مرکز شاهین شهر قدردانی کرد.

وی وجود دانشگاه پیام نور مرکز شاهین شهر را مایه مباهات شهرستان دانست و با اشاره به نقش و چشم انداز پیش روی دانشگاه پیام نور در عرصه علمی کشور گفت: دانشگاه پیام نور سرآمد دانشگاه های کشور است.

نماینده شهرستان در مجلس دهم با ابراز خرسندی از شیوه آموزش دانشگاه پیام نور در تربیت نیروهای متخصص و در مسیر اهداف انقلاب اسلامی، برخی ویزگی های دانشگاه پیام نور را برشمرد و افزود: با توجه به سنجش عملکرد مراکز علمی کشور، این دانشگاه بیشتر از سایر مراکز علمی برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی گام بر می دارد.

وی بومی گرایی دانشگاه پیام نور و عدم نیاز به تردد دانشجویان در مسیرهای بین شهری، کاهش هزینه تحصیل برای دانشجویان با بهره گیری از اساتید معتقد، متعهد و ایثارگر و دغدغه مند را از جمله عواملی دانست که این دانشگاه را در جایگاه علمی خوبی در سطح کشور قرارداده است.

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز شاهین شهر ضمن ارائه گزارشی از عملکرد و فعالیت های علمی، آموزشی و فرهنگی دانشگاه و تشریح اهداف و برنامه ریزهای این مرکز برای سال تحصیلی جدید، از احداث و بهره­ برداری نمازخانه دانشگاه با هزینه‌­ای بالغ بر ۱۲۰ میلیون ریال خبر داد.

سید رامین غفاری در ادامه ضمن قدردانی از پیگیریهای نماینده شهزستان به بررسی و تشریح برخی از مشکلات و کمبودهایی که در صورت عدم تامین و رفع موانع، دستیابی به اهداف را با مشکل روبرو خواهد کرد، پرداخت.

پس از پایان دیدار، نماینده شهرستان از قسمتهای مختلف دانشگاه بازدید بعمل آورد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.