۱۳:۰۶ - یکشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۵

حذف نمرات ردی از معدل کل دانشجویان ارشد پیام نور تصویب شد / بخشنامه

دانشگاه پیام نور حذف نمرات ردی در معدل کل دانشجویان ارشناسی ارشد را تصویب کرد / اصلاح آیین نامه آموزشی / واجدین شرایط حذف نمرات ردی در ارشد

به گزارش شاهین پرس؛ حذف نمرات ردی از معدل کل دانشجویان ارشد پیام نور تصویب شد / بخشنامه – اخبار پیام نور حذف نمرات ردی از معدل کل دانشجویان ارشد پیام نور تصویب شد / بخشنامه – اخبار پیام نور

براساس بخشنامه ابلاغی از سوی ابوالفضل فرهانی ، سرپرست معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور ، حذف نمرات ردی دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور تصویب شده است.

در این بخشنامه آمده است :

با سلام و احترام ، پیرو ابلاغ آئین نامه آموزشی دوره کارشناسی ارشد مصوب جلسه شماره 121 شورای محترم دانشگاه مورخ 11 بهمن ماه 1394 برای دانشجویان ورودی سال تحصیلی 95-94 و بعد از آن (+اینجا) ، به اطلاع می رساند بر اساس مصوب جلسه مورخ 29 خردادماه 1395 شورای محترم تحصیلات تکمیلی دانشگاه ، تبصره 1 ماده 17 آئین نامه مذکور مبنی بر عدم محاسبه نمرات مردودی ، با رعایت دستورالعمل ذیل برای کلیه دانشجویان ورودی قبل از سال تحصیلی 95-94 نیز قابل اجرا می باشد .

1- دانشجویان شاغل به تحصیل که در نیمسال جاری (دوم 95-94) انتخاب واحد نموده و حداقل برای یک درس از دروس انتخابی درکارنامه آنان نمره درس ، ثبت قطعی ، شده باشد ویا درس پایان نامه ثبت گردیده مشمول این ماده می باشند . دانشجویانی که در نیمسال جاری تکدرس گذرانده اند و تاریخ ثبت نمره قبل از ابلاغ بخشنامه است نیز مشمول این بند می شوند .

2- دانشجویانی که پس از وقفه تحصیلی ، دروس باقیمانده سرفصل ودرس حفظ جزء 30 قرآن کریم رانگذرانده اند ، مجاز به استفاده از بخشنامه مذکور بارعایت سنوات مجاز تحصیل می باشند . وقفه تحصیلی به صورت مرخصی با احتساب در سنوات و پرداخت شهریه ثابت در نظر گرفته می شود .

3- تاریخ فراغت ازتحصیل دانشجو ، برای دانشجویان شیوه آموزشی روزی است که آخرین نمره قطعی دانشجو در سیستم آموزشی ثبت شود و برای دانشجویان شیوه آموزشی – پژوهشی تاریخ دفاع از پایان نامه می باشد .

4- اعمال نمرات مردودی در هر دو شیوه ، پس از اتمام دوره آموزشی قابل اجرا می باشد.

– لازم به ذکر است دانشجویانی که هرگونه گواهی پایان تحصیلات دریافت نموده اند ویا انصراف داده اند و همچنین به دلیل تقلب و یا حکم کمیته انضباطی  نمره مردودی دریافت کرده اند ، مشمول این بخشنامه نمی باشند.

پیش از این دانشگاه پیام نور حذف نمرات مردودی دانشجویان مقطع کارشناسی را تصویب کرده بود.

38319

منبع:پیام نورنا

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.