۰۸:۰۰ - دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱

فرماندار شاهین شهر و میمه:

مردمی سازی و اصلاح یارانه‌هاطرحی اثربخش برای آینده اقتصاد کشور است/ دانشگاه نهادی الگوساز و موثر در توسعه فرهنگی جامعه است

فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: مردمی سازی و اصلاح یارانه‌ها طرحی اثربخش برای آینده اقتصاد کشور است که باید برای همه مردم تشریح و تبیین شود.

به گزارش شاهین پرس؛ سید محمد رضا کاظمی طبا در مراسم تکریم و معارفه رئیس دانشگاه پیام نور شاهین شهر از دانشگاه به عنوان نهادی الگوساز و موثر در توسعه فرهنگی جامعه نام برد و اظهار کرد: دانشگاه‌ها باید هم از لحاظ نظام برنامه‌ریزی و آموزشی هم از لحاظ زیرساختی و هم از لحاظ جهت‌گیری مجموعه به سمت مهارت محوری حرکت نمایند و خروجی‌ آن افرادی باشد که علاوه بر کسب درجات علمی، با تکیه بر قابلیتهای فردی، توان خلاقیت در انجام کار و مهارت اجرا داشته باشند.

فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه با اشاره به اقدامات دولت سیزدهم از ابتدای فعالیت خود تاکنون، ابراز کرد: اجرای واکسیناسیون عمومی برای سلامت مردم، بازگشایی و حضوری شدن مدارس و دانشگاه ها و اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها از جمله اقدامات مهم دولت سیزدهم است.

وی بر اقناع‌سازی افکار عمومی برای اجرای بهتر توزیع عادلانه یارانه‌ها تأکید کرد و گفت: مردمی سازی و اصلاح یارانه‌ها، با هدف توزیع عادلانه یارانه ها و تقویت دهک های پایین جامعه، طرحی اثربخش برای آینده اقتصاد کشور است و باید برای همه مردم تشریح و تبیین شود.

کاظمی طبا خاطرنشان کرد: دانشگاهیان بعنوان نخبگان جامعه می توانند با تشریح صحیح و انعکاس مطلوب مزایای طرح مردمی سازی و اصلاح یارانه‌ها، دولت را در اجرای تصمیمات اقتصادی مهم یاری کنند.

در ادامه این مراسم ضمن تقدیر از تلاش های پیمان آقایی، مهدی ابراهیمی به عنوان رئیس جدید دانشگاه پیام نور شاهین شهر معرفی شد.

آیین تکریم و معارفه رئیس دانشگاه پیام نور شاهین شهر روز شنبه با حضور فرماندار شهرستان، امام جمعه شاهین شهر، رئیس دانشگاه پیام نور استان، اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه در سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور شاهین شهر برگزار شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.