۰۸:۰۸ - سه شنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۱

افتتاح نخستین مرکز نیکوکاری تخصصی فرهنگی در شاهین شهر

با همکاری کمیته امداد و دانشگاه پیام‌نور نخستین مرکز نیکوکاری تخصصی فرهنگی در شاهین شهر افتتاح شد.

به گزارش شاهین پرس؛ سید رسول محمدیان در آیین افتتاح نخستین مرکز نیکوکاری تخصصی فرهنگی در شاهین شهر اظهار کرد: هدف از تشکیل مرکز نیکوکاری تخصصی فرهنگی ارائه خدمات به دانش آموزان و دانشجویان نیازمند شهرستان است که با همکاری دانشگاه پیام نور راه اندازی شد.

* ارتقای فرهنگ کار خیر و احسان در بین قشر جوان و تحصیل کرده جامعه

رئیس کمیته امداد امام (ره) شاهین شهر با بیان اینکه مرکز نیکوکاری نور اهل بیت(ع) در دانشگاه پیام‌نور مستقر خواهد شد افزود: یکی از بزرگترین محورها و اهداف این مرکز نیکوکاری، ارتقای فرهنگ کار خیر و احسان در بین قشر جوان و تحصیل کرده و همچنین توانمند سازی دانشجویان نیازمند و جویای کار می باشد.

وی با تاکید بر حمایت از طرح های دانش بنیان با معرفی این مرکز و حمایت کمیته امداد خاطرنشان کرد: کمیته امداد شهرستان آمادگی دارد به کارفرمایانی که مددجویان این نهاد را مشغول به کار نمایند تسهیلات اشتغال آفرینی پرداخت کند.

* راه اندازی 536 مرکز نیکوکاری در استان اصفهان

رئیس اداره هماهنگی با موسسات خیریه و شبکه های مردمی استان اصفهان نیز در این مراسم با بیان اینکه رویکرد کمیته امداد امام(ره) را راه اندازی مراکز نیکوکاری تخصصی و برون سپاری خدمات ارائه شده توسط کمیته امداد به این مراکز می‌باشد خاطرنشان کرد: تاکنون ۵۳۶ مرکز در استان اصفهان راه اندازی شده که ۱۳۰ مرکز آن با رویکرد تخصصی، به نیازمندان خدمات ارایه می کنند.

* تاثیر توانمندسازی نیازمندان در رونق تولید و تحقق شعار سال 

ابراهیمی رئیس دانشگاه پیام نور شاهین شهر نیز با تاکید بر حمایت از راه اندازی این مرکز و فعالیت های آن در زمینه اشتغال و امور فرهنگی ابراز کرد: توانمندسازی قشر مستضعف و محروم جامعه با حفظ و تقویت عزت نفس و اعتماد آنها علاوه بر رونق تولید، موجب همکاری و فعالیت بیشتر خیرین برای تحقق شعار سال یعنی تولید، دانش بنیان و اشتغال نیز می شود.

 

 

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.