شاهین پرس

افتتاح نخستین مرکز نیکوکاری تخصصی فرهنگی در شاهین شهر

کدخبر: 89247
۱۷ خرداد ۱۴۰۱ در ساعت ۸:۰۸ قبل از ظهر

به گزارش شاهین پرس؛ سید رسول محمدیان در آیین افتتاح نخستین مرکز نیکوکاری تخصصی فرهنگی در شاهین شهر اظهار کرد: هدف از تشکیل مرکز نیکوکاری تخصصی فرهنگی ارائه خدمات به دانش آموزان و دانشجویان نیازمند شهرستان است که با همکاری دانشگاه پیام نور راه اندازی شد.

* ارتقای فرهنگ کار خیر و احسان در بین قشر جوان و تحصیل کرده جامعه

رئیس کمیته امداد امام (ره) شاهین شهر با بیان اینکه مرکز نیکوکاری نور اهل بیت(ع) در دانشگاه پیام‌نور مستقر خواهد شد افزود: یکی از بزرگترین محورها و اهداف این مرکز نیکوکاری، ارتقای فرهنگ کار خیر و احسان در بین قشر جوان و تحصیل کرده و همچنین توانمند سازی دانشجویان نیازمند و جویای کار می باشد.

وی با تاکید بر حمایت از طرح های دانش بنیان با معرفی این مرکز و حمایت کمیته امداد خاطرنشان کرد: کمیته امداد شهرستان آمادگی دارد به کارفرمایانی که مددجویان این نهاد را مشغول به کار نمایند تسهیلات اشتغال آفرینی پرداخت کند.

* راه اندازی 536 مرکز نیکوکاری در استان اصفهان

رئیس اداره هماهنگی با موسسات خیریه و شبکه های مردمی استان اصفهان نیز در این مراسم با بیان اینکه رویکرد کمیته امداد امام(ره) را راه اندازی مراکز نیکوکاری تخصصی و برون سپاری خدمات ارائه شده توسط کمیته امداد به این مراکز می‌باشد خاطرنشان کرد: تاکنون ۵۳۶ مرکز در استان اصفهان راه اندازی شده که ۱۳۰ مرکز آن با رویکرد تخصصی، به نیازمندان خدمات ارایه می کنند.

* تاثیر توانمندسازی نیازمندان در رونق تولید و تحقق شعار سال 

ابراهیمی رئیس دانشگاه پیام نور شاهین شهر نیز با تاکید بر حمایت از راه اندازی این مرکز و فعالیت های آن در زمینه اشتغال و امور فرهنگی ابراز کرد: توانمندسازی قشر مستضعف و محروم جامعه با حفظ و تقویت عزت نفس و اعتماد آنها علاوه بر رونق تولید، موجب همکاری و فعالیت بیشتر خیرین برای تحقق شعار سال یعنی تولید، دانش بنیان و اشتغال نیز می شود.

 

 

انتهای پیام/