۱۲:۲۹ - یکشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۴

نقش دانشگاه پیام نور شاهین شهر در؛

برگزاری چهل و پنجمین رقابت علمی آموزش عالی کشور

کنکور سراسری داوطلبان آموزش عالی دردانشگاه پیام نور مرکز شاهین شهر برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری“شاهین نا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز شاهین شهر، آزمون های کنکور سراسری داوطلبان آموزش عالی درروزهای پنجشنبه وجمعه 21 لغایت 22 خردادماه در این مرکز برگزارگردید و کلیه عوامل اجرایی و کارکنان مرکز تلاش ارزشمند خود رامعطوف به این رویداد علمی نمودند.

روز پنجشنبه داوطلبان گروههای آزمایشی ریاضی و علوم انسانی و روز جمعه گروه‌های علوم تجربی و زبانهای خارجه به رقابت پرداختند. طی این دو روز اشکها و لبخندهای داوطلبان بیانگر احساسات وانگیزه های آنان نسبت به اهداف و تلاشهای آمادگی قبل از کنکور بود که فضای حوزه های امتحانی را تحت الشعاع قرارداده و خانواده های آنان نیز حضور ودعای خیر خود را بدرقه راه آنان می کردند.

برگزاری کنکور سراسری94  درمرکز شاهین شهر با همکاری نیروی انتظامی، آتش نشانی و اورژانس شهرستان به شایستگی و در نهایت نظم و آرامش انجام گرفت و در فضای مطلوب آن داوطلبان آموزش عالی تلاش و تمرکز خود را مصروف به  راهیابی به دانشگاه و فعالیت در عرصه علمی کشور نمودند.

دکترسید رامین غفاری ضمن تشکر از کلیه عوامل اجرایی و همکاری دستگاه های مشارکت کننده در برگزاری کنکور، جوانان و داوطلبان آموزش عالی را پشتوانه های اقشار دانشگاهی دانست و اظهارنمود: این جوانان که تلاش و برنامه ریزی خود را در مسیر علم و دانش قرارداده اند همواره قابل تقدیر و زحمات آنان قابل ستایش می باشد که امیدواریم در آسمان دانش کشور همچون ستارگانی پر فروغ راه اعتلا علمی کشور را در مسیر دستیابی جامعه به دانش پیشرفته و افتخارات جهانی روشنی ببخشند.

طی روزهای پنجشنبه و جمعه ازساعت 6 بامداد لغایت 20 شب حوزه های امتحانی دانشگاه پیام نور مرکزشاهین شهر پذیرای داوطلبان ورود به دانشگاه ها در کنکور سراسری 1394 بود که با برنامه ریزی، تلاش و فعالیت چشمگیر عوامل اجرایی  برگی زرین در افتخارات علمی شهرستان رقم خورد.

P1180447 P1180449

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.