۰۹:۰۰ - پنجشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۵

استاد دانشگاه اصفهان:

ندای توحیدی امام راحل مصالحه با استکبار را توهم می داند/ انقلاب اسلامی مولفه های قدرت را در دنیا تغییر داد

ملت ایران ۳۷ است که دشمنی های مختلفی را از سوی شیاطین به سرکردگی امریکا دیده است، داشتن این ذهنیت که می توان با آمریکا رابطه داشته باشیم، یک توهم است، امروز امریکا چون خون و سگ نجس العین است و با هیچ بهانه و امری تطهیر نمی شود ،بنابراین هیچ رابطه منطقی نمی شود با آنها داشت.

به گزارش  پایگاه خبری شاهین نا؛ محسن نصری در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز، در تحلیل خود پیرامون فرمایشات رهبری در جمع مسئولان نظام مبنی بر اینکه مصالحه با امریکا یک توهم است، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران در سال ۵۷ در حال تشکیل شد که دو ابر جنایتکار بلوک شرق و غرب دنیا را بین خود تقسیم کرده بودند و ندای امام راحل یک ندای توحیدی بود.

وی با بیان اینکه امام راحل انقلاب اسلامی  و حاکمیت اسلامی را براساس اصول اسلامی  و با شعار اینکه زیر بار سلطه زور نخواهیم رفت ایجاد کرد، گفت: براین منوال، دشمنان موانع و مشکلات متعددی چون فتنه، کودتا، توطئه ها، جنگ تحمیلی و جنگ اقتصادی را علیه ما به راه انداختند که هریک از اینها برای از پا درامدن یک کشور و ملت کافی است.

استاد دانشگاه اصفهان با اشاره به پیشرفت حاصله روز افزون در سایه ایستادگی  ملت ایران  و هدایت های امام راحل و رهبری در برابر دشمنان خاطرنشان کرد: امروز شاهد ظرفیت ها و فرصت های بزرگی در برابر خود هستیم که با تکیه بر آنها می توانیم به ارمان بزرگ خود یعنی تمدن نوین اسلامی ایرانی حرکت کنیم.

* امروز امریکا چون خون و سگ نجس العین است و با هیچ بهانه تطهیر نمی شود

وی اذعان کرد: انقلاب اسلامی مولفه های قدرت ملت ها و دولت ها را در دنیا تغییر داد، تا قبل از انقلاب اسلامی ، جهان، ملاک های مادی و ابزار نظامی و سرمایه ای را مولفه قدرت تلقی می کردند، ولی انقلاب اسلامی مولفه های دیگری را چون ایمان اسلامی، پیشرفت علمی و جمعیت جوان به دنیا معرفی کرد که از انها به عنوان مولفه های نرم یاد می شود.

نصری تاکید کرد: ایمان و باور به خدا امروز توانسته است اقتدار ایران را در برابر کشورهای مستکبر نشان دهد،امروز در جنگ اقتصادی ما باید موانع موجود را برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی رفع کنیم، حل مشکلاتی چون بیکاری و رکود  در سایه  تکیه بر مولفه های قدرت نرم ممکن است.

وی ابراز کرد: ملت ایران ۳۷ سال است که دشمنی های مختلفی را از سوی شیاطین به سرکردگی امریکا  دیده است، داشتن این ذهنیت که می توان با آمریکا رابطه داشته باشیم، یک توهم است، امروز امریکا و شیطان بزرگ چون خون و سگ نجس العین است و با هیچ بهانه و امری تطهیر نمی شود ،بنابراین هیچ رابطه منطقی نمی شود با آنها داشت.

کارشناس و تحلیل گر مسائل سیاسی بیان کرد: در برجام به ما ثابت شده است که امریکا به دنبال روابط دو طرفه و عهد و پیمان نیست، به تعبیر رهبری ما به همه پیش پرداخت های خود عمل کرده ایم و سازمان ملل هم این انجام تعهد ما را تایید کرده است، اخیر ا وزیر امور خارجه اعتراف کردند که تحریم ها علیه ایران فقط از روی کاغذ برداشته شده است.

منبع:صاحب نیوز

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.