۱۵:۵۱ - جمعه ۲۱ اسفند ۱۳۹۴

امام‌جمعه شاهین‌شهر:

رزمایش موشکی اقتدر و ولایت سپاه ترس و وحشت بر دل دشمنان انقلاب اسلامی انداخته است

حجت‌الاسلام ملکیان امام جمعه شاهین شهر گفت: رزمایش موشکی سپاه، دوستان انقلاب را امیدوار و ترس و وحشت بر جان دشمنان انقلاب انداخته است.

به گزارش  پایگاه خبری شاهین نا؛ امام جمعه شاهین شهر در درخطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی فرارسیدن ایام شهادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت زهرا سلام الله علیها را تسلیت گفت و برخی از فضائل بی شمار آن حضرت را برشمرد و گفت: زندگانی حضرت فاطمه زهرا (س) سراسر درس و عبرت‌های آموزنده است.

وی به سالروز صدور فرمان حضرت امام مبنی بر تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران که به نام روز بزرگداشت شهدا نامگذاری شده است اشاره کرد و افزود: شهادت بزرگترین فیض الهی و هدیه ای از جانب خداوند برای کسانی که لایق باشند است.

حجت الاسلام مرتضی ملکیان با بیان اینکه همه مدیون شهدا هستیم و هرچه داریم از شهدا است خاطرنشان کرد: شهدا همیشه چراغ راه آیندگان بودند و هر زمان که فرهنگ ایثار و شهادت فراموش می شود شهدا چراغ راهی برای مشکلات فرهنگی کشور می شوند.

وی از مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده دوران 8 دفاع مقدس «شهید پرویز داودی بنی» همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) خبر داد و تاکید کرد: شهدا هنوز بفکر انقلاب هستند چراکه علی رغم گذشت قریب 30 سال از پایان جنگ تحمیلی پیکرهای مطهرشان تفحص شده و به کمک همه ما می آیند.

خطیب نماز جمعه شاهین شهر با اشاره به برگزاری رزمایش بزرگ موشکی سپاه (اقتدار و ولایت) اظهار کرد: این رزمایش بزرگ، دوستان انقلاب را امیدوار و ترس و وحشت بر جان دشمنان انقلاب انداخته است.

وی با بیان اینکه برنامه دفاعی ایران هم حالت بازدارندگی دارد و هم حالت دفاعی خاطرنشان کرد: در حالت بازدارندگی تلاش می شود که جنگی اتفاق نیفتد و در حالت دفاعی نیز بگونه ای عمل می کند که اگر جنگ یا تعارضی علیه کشور رخ داد آمادگی داشته باشد سریعا آن را در نطفه خفه کرد.

حجت الاسلام ملکیان در ادامه به آخرین اجلاسیه مجلس خبرگان رهبری و دیدار رهبر معظم انقلاب با نمایندگان مجلس خبرگان رهبری اشاره کرد و برخی عناوین و سرفصل های مهم از بیانات رهبر انقلاب را برشمرد.

وی در ادامه به سفر اخیر نخست‌وزیر ترکیه به ایران نیز اشاره‌ کرد و افزود: دولت‌مردان ترکیه‌ای اگر چند سال پیش دست از حمایت های خود از گروه های تروریستی برمی داشتند امروز شاهد کشته و آواره شدن صدها نفر از مردم منطقه نبودیم.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.