۱۵:۵۷ - جمعه ۰۵ شهریور ۱۳۹۵

امام جمعه شاهین شهر:

عزت و قدرت ایران اسلامی مرهون خون شهدا است/ هفته دولت فرصتی برای ارزیابی عملکرد دولت است

حجت الاسلام ملکیان امام جمعه شاهین شهر گفت: بر خلاف تصور دشمنان امروزه ایران اسلامی قدرتمند تر از گذشته است که این عزت و قدرت را مرهون خون شهدا هستیم.

به گزارش شاهین پرس؛ امام جمعه شاهین شهر در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 8 شهریور سال 60 شهیدان رجایی و باهنر گفت: منافقین کوردل و دشمنان در سال هابی ابتدایی انقلاب با هدف از بین بردن نهال نوپای انقلاب اقدام به شهادت رساندن شخصیتهای مهم و برجسته کشور می کردند.

وی افزود: بر خلاف تصور دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی که قصد داشتند نظام مقدس جمهوری اسلامی را با فشار و تهدید و به شهادت رساندن شخصیت های طراز اول از بین ببرند اما هر چه از عمر انقلاب اسلامی می گذرد ایران اسلامی نسبت به سال های قبل قدرتمندتر و با نفوذ تر از گذشته می شود. و این به برکت خون شهدا است که انقلاب را آبیاری و به ثمر رساندند.

حجت الاسلام مرتضی ملکیان با استناد به بیانات رهبر انقلاب اظهار کرد: رهبر انقلاب نام گذاری هفته اول شهریور به نام هفته دولت را یکی از اتفاقات خوب یاد کرده و فرمودند: هفته اول شهریور به یاد دو شخصیت برجسته انقلاب به نام هفته دولت نامگذاری شده است که این هفته فرصت مناسبی است برای ارزیابی عملکرد دولت و بیان نقد دلسوزانه همراه با ارائه راهکار برای رفع مشکلات.

وی ضمن تقدیر از حضور مسئولین و مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان در مصلی نماز جمعه برای دیدار و ملاقات مردمی  به بیانات رهبر انقلاب در دیدار با اعضای هیئت دولت در روز گذشته اشاره کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب در این دیدار بر سه نکته از جمله اقتصاد مقاومتی با نگاه به درون و تکیه بر حمایت از تولیدات داخلی کشور، امنیت و فضای مجازی تاکید کرده و از دولت خواست در ماه های پایانی این دولت سرگرم فعالیت های انتخاباتی نشوند.

خطیب نماز جمعه شاهین شهر به مناسبت دیگر روز 8 شهریور به نام روز مبارزه با تروریسم اشاره کرد و افزود: جمهوری اسلامی ایران با 17 هزار شهید ترور بزرگترین قربانی تروریسم است.

وی به دیدار اخیر ترکی فیصل وزیر عقب افتاده رژیم وهابی آلسعود با پیرزن باقی مانده از گروهک منافقین در فرانسه اشاره کرد و ضمن مضحک و تاسف اور بودن این اقدام و پیمان بستن برای مقابله با ایران تصریح کرد: کشور ما به فرموده رهبر انقلاب دارای سرمایه عظیمی از جوانان شجاع و آگاه که در برخی امور از جوانان سال های ابتدایی انقلاب نیز جلوتر هستند که چنانچه دشمنان هم پیمان و قسم خورده انقلاب حرکتی انجام دهند این جوانان اثری از آنان برجای نخواهند گذاشت.

حجت الاسلام ملکیان همچنین به مناسبت های مذهبی نیز اشاره و افزود: روز 25 ذی القعده روز دحوالارض و روز بسیار با فضیلت و روز پهن شدن زمین از زیر خانه کعبه است که روزه این روز ثواب بسیار و موجب آمرزش گناهان می شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.