۱۶:۲۴ - جمعه ۲۶ آذر ۱۳۹۵

امام جمعه شاهین شهر:

نتیجه اختلاف بین مسلمانان ایجاد حاشیه امن برای صهیونیست است

حجت الاسلام ملکیان، امام جمعه شاهین شهر به وجود فرقه های ضاله اشاره کرد و گفت: نتیجه شکل گیری فرقه های ضاله ایجاد اختلاف بین مسلمانان و درست شدن حاشیه امن برای سختترین دشمن اسلام یعنی صهیونیست است.

به گزارش شاهین پرس، امام جمعه شاهین شهر در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن تبریک فرارسیدن هفدهم ربیع الاول سالروز ولادت با سعادت پیامبر عظم الشان اسلام و حضرت امام جعفر صادق(ع) با اشاره به آزادسازی حلب، عربستان را بزرگترین شکست خورده منطقه دانست و گفت: علی رغم حمایت های عربستان و هم پبمانانش شهر حلب و دیگر شهرهای تحت اشغال سوریه با ایستادگی، مقاومت ارتش و نیروهای مردمی و کمک های ایران و حزب الله لبنان و روسیه به پیروزی رسید.

حجت الاسلام مرتضی ملکیان پیروزی دولت نجات ملی در انتخابات پارلمان یمن را دومین شکست عربستان عنوان کرد و افزود: عربستان در همه صحنه های منطقه ای از جمله سوریه، یمن، بحرین، عراق و ایران شکست خورده است.

وی حوزه و دانشگاه را دو موتور محرکه و موثر جامعه خواند و خاطرنشان کرد: تاکید رهبر انقلاب بر وحدت حوزه و دانشگاه برای این است که اگر این دو نهاد موثر جامعه با هم ارتباط و تعامل خوب داشته باشند دین و دنیای مردم آباد خواهد شد.

خطیب نماز جمعه شاهین شهر با بیان اینکه انگلیس با هدف ایجاد تفرقه در بین مسلمانان بهاییت، شیخیت و وهابیت را با همکاری رزیم آل صعود ایجاد و تقویت کرد خاطر نشان کرد: نتیجه شکل گیری فرقه های ضاله بهاییت و وهابیت ایجاد اختلاف و تفرقه بین مسلمانان و درست شدن حاشیه امن برای سختترین دشمن اسلام یعنی صهیونیست است.

وی به برگزاری رزمایش نیروی زمینی ارتش با نام محمد رسول‌الله(ص) در جنوب شرق کشور اشاره و با بیان اینکه رزمایش شیبه سازی یک جنگ است افزود: برگزاری چنین رزمایش هایی مصداق بارز «و اَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّه» و برای ایجاد رعب در دل دشمنان و نمایش اقتدار کشور است.

امام جمعه شاهین شهر با اشاره به مراسم نکوداشت آیت الله العظمی مظاهری در اصفهان گفت: آیت الله العظمی مظاهری مرجع عالیقدر تشیع، استاد فقه و اصول و اخلاق هستند که برای پیشرفت حوزه علمیه اصفهان بسیار تلاش کرده است که در واقع مراسم نکوداشت شخصیت بزرگ ایشان بود و 38 جلد از تالیفات ایشان نیز رونمایی شد.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.