۱۸:۴۰ - جمعه ۲۳ مهر ۱۳۹۵

امام جمعه شاهین شهر:

سرافکندگی تنها دستاورد تجاوز عربستان به یمن برای آل سعود است

حجت الاسلام ملکیان امام‌جمعه شاهین‌شهر گفت: تجاوز 500 روزه عربستان بر علیه ملت مظلوم و بی‌دفاع یمن دستاوردی جز سر افکندی برای آل سعود و حامیان غربی خود نداشته است.

به گزارش شاهین پرس؛ امام‌جمعه شاهین‌شهر در خطبه های نماز جمعه این هفته، ضمن تسلیت شهادت امام زین‌العابدین (ع) گفت: خطبه‌های کوبنده و پر محتوای حضرت امام سجاد(ع) و حضرت زینب(س) در کاخ یزید بیداری جهان اسلام را در پی داشت.

حجت السلام مرتضی ملکیان با اشاره به سالگرد رحلت حضرت آیت‌الله محمدرضا مهدوی کنی سومین رئیس مجلس خبرگان رهبری و دبیر کلی جامعه روحانیت مبارز و همچنین رئیس دانشگاه امام صادق(ع) بیان کرد: مرحوم آیت‌الله مهدوی کنی در زمان تصدی ریاست مجلس خبرگان رهبری به‌ درستی از جایگاه مهم رهبری انقلاب در کشور در مقابل دشمنان داخلی و خارجی حفظ و حراست کرد.

وی به شهادت پنجمین شهید محراب آیت‌الله اشرفی اصفهانی که به دست منافقان کوردل به شهادت رسیدند اشاره کرد و افزود: امام خمینی(ره) منافقین را از کفار بدتر معرفی می کردند.

خطیب نماز جمعه شاهین شهر در واکنش به تجاوز اخیر عربستان به مراسم ختم در کشور یمن اظهار کرد: تجاوز غربی عربی 500 روزه عربستان به یمن با هدف نابودی مقاومت و برگرداندن رئیس جمهور مستعفی این کشور، با بیش از 180 میلیارد دلار بر علیه ملت بی دفاع و مظلوم یمن صورت گرفته،اما علی رغم از بین رفتن زیرساختها و به شهادت رسیدن و آواره شدن میلیون ها نفر دستاوردی برای آل سعود و حامیانش نداشته حتی حاضر به عذرخواهی در قبال اشتباهات خود نیست.

وی به سکوت سازمان ملل و مدعیان حقوق بشر در قبال تجاوز وحشیانه آل سعود به مردم بی دفاع یمن واکنش نشان داد و تصریح کرد: آمریکا، انگلیس، کانادا و فرانسه عللاوه بر سکوت در برابر تجاوز عربستان به کشور یمن، از فروش اسلحه و جنگنده های خود به عربستان دهها میلیارد دلار سود برده اند.

حجت الاسلام ملکیان به 29 مهر روز صادرات اشاره کرد و افزود: در سالی که به نام  اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل نامگذاری شده است بر اساس تاکیدات رهبر انقلاب دولت باید به‌ طور کامل موانع صادرات داخلی را شناسایی و رفع نماید و مسؤولان باید از صادرات حمایت و بر روند محصولات صادراتی نظارت داشته باشند.

وی انجمن اولیا و مربیان را پل ارتباطی بین مربیان و والدین دانست و در انتقاد به تضاد تربیتی خانواده ها و مربیان مدارس خاطرنشان کرد: شیوه تربیتی مدارس نباید به گونه ای باشد که دانش آموزان دچار دوگانگی شوند.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.