۲۱:۵۵ - شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۲

در تالار شیخ بهایی شاهین شهر؛

مراسم جشن پیروزی انقلاب اسلامی

مراسم جشن من یک انقلابیم، به مناسبت گرامیداشت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با همکاری سپاه ناحیه شاهین شهر و میمه، پایگاه علی ابن ابی طالب (ع) و سازمان رفاهی تفریحی شهرداری برگزار شده بود.

48206_632

 

به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه“شاهین نا”، به مناسبت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مراسم جشن بزرگ پیروزی انقلاب اسلامی با “عنوان من یک انقلابیم” با برنامه‌های شاد و متنوع در تالار شیخ بهایی شاهین شهر برگزار گردید.

 

من یک انقلابیم با مروری بر خاطرات انقلاب و  بیانات بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران و مقام معظم رهبری در قالب برنامه با رادیو، پخش نماهنگ من یک انقلابی‌ام  که تصاویری از وقایع روزهای انقلاب، روزهای حساس دفاع مقدس و لحظات افتخار آمیز پیشرفت علم و دانش در کشورعزیزمان را یادآور بود و همچنین اجرای تئاتر، دکلمه خوانی و اجرای حرکات نمایشی با توپ توسط یاسین شاه پیری از بخش های مختلف این مراسم بود.

 

جشن من یک انقلابیم، با اجرای مجریان توانمند و چیره دست رادیو اصفهان سهیل ساعت چیان و وحید کمالی و حضور و همراهی حامد محضر نیا خواننده اصفهانی  و هنرمندی گروه هنری صفاهان برگزار شد.

 

حامد محضر نیا در این مراسم جشن “ایران من” از آخرین آلبوم خود که به مناسنبت دهه فجر تهیه شده  و ” فردای روشن” دیگر ساخته‌ این خواننده جوان، برای جانبازان را اجرا کرد.

 

این مراسم جشن که مورد استقبال چشمگیر مردم انقلابی شاهین شهر قرار گرفت، به مناسبت گرامیداشت سی و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی با همکاری سپاه ناحیه شاهین شهر و میمه، پایگاه علی ابن ابی طالب (ع) و سازمان رفاهی تفریحی شهرداری برگزار شده بود.

 

jashn engelab5 jashn engelab1 jashn engelab2 jashn engelab3 jashn engelab4

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.