۰۸:۰۸ - چهارشنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۴

فرماندارشاهين شهر و ميمه:

صیانت از دستاوردهاي هسته اي در مذاکرات پیروزی بزرگی برای کشور است

بصیری فرماندار شاهین شهر و میمه گفت: حفظ دستاوردهای هسته ای و وادار کردن جهان به پذیرش حق مسلم هسته ای ایران پیروزی بزرگی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

به گزارش پایگاه خبری“شاهین نا“ فرماندار شاهین شهر و میمه در جمع شهرداران، بخشداران، مديران و مسئولان و اعضاي شوراهاي اسلامي شهرستان با اشاره به همزماني آغاز سال جديد و بهار طبيعت در تقويم ايراني اسلامي اين رخداد را يكي از نشانه هاي ظرافت انديشه و نگاه عميق پيشينيان به زندگي دانست و گفت: زايش، شكفتن و تحول به سمت شادابي و سرزندگي پيام اصلي عيد نوروز است و اين حسن توجه به اهميت زندگي و شكوفايي در فرهنگ ايراني- اسلامي مايه ي مباهات و افتخار ماست.

عليرضا بصيري به شعار سال جديد و تاكيد مقام معظم رهبري(مدظله العالي) بر اهميت همدلي و همزباني دولت و ملت اشاره و اظهار اميدواري كرد كه همكاري و همراهي متقابل ميان مردم و دولت در برهه حساس و سرنوشت ساز كنوني موجب تحصيل نتايج و دستاوردهاي قابل توجهي براي نسلهاي آينده اين كشور و مايه افتخار جهان اسلام شود.

وی در ادامه با توجه به مذاكرات تيم هسته اي كشورمان گفت: بحمدالله با شروع سال جديد، ملت ما علي رغم اينكه طي چند سال اخير و به واسطه تحريمهاي ظالمانه عليه كشور مشقات زيادي را تحمل كرده بودند با عنايت خدا و توجهات حضرت ولي عصر(ع) و هدايت داهيانه ي مقام معظم رهبري (مدظله العالي) و سياستهاي دولت تدبير و اميد نمايندگان ملت ايران توانستند با حفظ غرور و عزت ميهن اسلامي از دستاوردهاي هسته اي صيانت نموده و جهان را وادار به پذيرش حق هسته اي و غني سازي ايران نمایند. كه يقينا اين دستاورد را مي توان پيروزي بزرگ و يكي از صفحات زرين نظام مقدس جمهوري اسلامي دانست.

فرماندار در پايان از مسئولان شهرستان خواست تا در سالي كه به نام همدلي و همزباني ملت و دولت نامگذاري شده در جهت خدمت صادقانه به مردم نهايت تلاش و كوشش را به خرج داده و ادارات و دستگاه هاي ذيل مديريت خود را ملزم به رعايت اين اصول نمايند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.