۰۷:۳۴ - دوشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۴

قدم به قدم تا 7 اسفندماه؛

تنور داغ انتخابات در شاهین شهر روشن شده/ ثبت نام 2 زن و 6 مرد در دو روز

بصیری فرماندار شاهین شهر و میمه با تاکید بر رعایت اصل بی طرفی به مجریان و دست اندرکاران برگزاری انتخابات در شهرستان خاطرنشان کرد: برای برگزاری انتخاباتی سالم و با امنیت همه تلاش خود را خواهیم کرد.

به گزارش  پایگاه خبری شاهین نا؛ بر اساس اصل‌ ششم‌ قانون اساسی جمهوري‌ اسلامي‌ ايران‌ امور كشور بايد به‌ اتكاء آراي‌ عمومي‌ و با برگزاری انتخابات‌ اداره شود.

انتخابات پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور با موافقت شورای نگهبان در تاریخ ۷ اسفند ۹۴ برگزار می شود، و زمان ثبت نام از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی از تاریخ ۲۸ آذرماه ۹۴ و مجلس خبرگان رهبری از 26 آذر 94 به مدت یک هفته تعیین گردیده است.

طی دو روز 8 نفر کاندیدای مجلس شورای اسلامی در شهرستان ثبت نام کردند

فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه در گفتگویی با شاهین نا  از آغاز فرایند انتخابات در شهرستان در زمان مقرر خبر داد و گفت: فرایند انتخابات در شهرستان با تشکیل هیئت اجرایی شهرستان شروع و ثبت نام از داوطلبان دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از روز شنبه 28 آذر ماه همزمان با سراسر کشور در محل فرمانداری این شهرستان آغاز شده است.

وی با بیان اینکه طی دو روز ثبت نام (2 نفر خانم و 6 نفر آقا) در مجموع هشت نفر برای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی کاندیدا شده و ثبت نام انجام داده اند تاکید کرد: این روند تا ساعت 14:30 روز جمعه 4 دی ماه ادامه خواهد داشت.

علیرضا بصیری به همه کسانی که دارای شرایط لازم می باشند توصیه کرد که کار ثبت نام خود را زودتر انجام دهند و این کار را به روزهای پایانی موکول نکنند.

همه تلاش خواهیم کرد انتخاباتی سالم بدور از هرگونه شائبه ای برگزار شود

فرماندار شهرستان خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط پیش رو، سعی و تلاش همه دست اندرکاران ستاد انتخابات در شهرستان، برگزاری انتخاباتی سالم و با امنیت کامل و فراهم آوردن زمینه حضور حداکثری مردم در هفتم اسفندماه در پای صندوق های رای می باشد.

وی برگزاری انتخابات پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را سرنوشت ساز خواند و تصریح کرد: از هم اکنون در صدد تامین امکانات و بکارگیری نیروهای مورد نیاز برای برگزاری انتخابات هستیم.

بدون رودربایستی با متخلفین برخورد خواهد شد

بصیری برگزاری انتخاباتی سالم و صحیح را تکلیف دانست چرا که به فرموده رهبر انقلاب رأی مردم حق الناس است و باید به خوبی ادا شود تاکید کرد: تمام مجریان اعم از مجریان ستاد انتخابات، هیئت اجرایی، هیئت بازرسی و هیئت نظارت با اصل بی طرفی خود بدون هیچ شائبه ای و بدون رودربایستی با هیچ فرد و حزبی برای برگزاری انتخابات تلاش خواهند کرد.

وی اضافه کرد: با هیچ فردی رودربایستی نداریم هر کدام از مجریان و دست اندرکاران برگزاری انتخابات که بخواهد بر له یا علیه کاندیدا یا حزبی تبلیغات یا فعالیتی داشته باشد قطعا برخورد لازم صورت خواهد گرفت و اجازه نخواهیم داد که ذهنیت و شائبه ای را بوجود بیاورد.

فرماندار شهرستان به کلیه مدیران دولتی و عمومی تاکید کرد: همه مدیران موظف هستند از قرارگیری امکانات نهادها و ادارات دولتی برای تبلیغات بر له یا علیه هریک از کاندیداها و یا جریانی جلوگیری نمایند. کارمندان دولت که مسئولیتی در برگزاری انتخابات ندارند نیز صرفا خارج از وقت اداری و یا با استفاده از مرخصی می توانند تبلیغات و فعالیت داشته باشند.

پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هفتم اسفندماه به صورت همزمان و توام در سراسر کشور برگزار می شود.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.