۱۸:۰۰ - پنجشنبه ۰۷ تیر ۱۴۰۳

فرماندار شهرستان شاهین‌شهر و میمه خبر داد:

تدارک 118 شعبه اخذ رأی در شاهین‌شهر و میمه

فرماندار شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: ۱۱۸ شعبه اخذ رأی شامل ۶ شعبه سیار در بخش مرکزی، ۲ شعبه سیار در بخش میمه و ۱۱۰ شعبه ثابت در این شهرستان برای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری پیش‌بینی‌شده است.

سید محمدرضا کاظمی طبا در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «شاهین پرس»؛ از آمادگی شهرستان شاهین‌شهر و میمه برای برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری خبر داد و اظهار کرد: انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری روز جمعه هشتم تیرماه در ۶ شهر و ۱۶ روستای این شهرستان برگزار خواهد شد.

فرماندار شهرستان شاهین‌شهر و میمه با بیان اینکه فرایند اخذ آرا به شیوه دستی است افزود: ۱۱۸ شعبه اخذ رأی در شهرستان شاهین‌شهر و میمه پیش‌بینی‌شده که از این تعداد ۶ شعبه سیار در بخش مرکزی، ۲ شعبه سیار در بخش میمه و ۱۱۰ شعبه ثابت است.

وی با اشاره به فعالیت سه هزار نیروی اجرایی در برگزاری این دوره از انتخابات در سطح شهرستان شاهین‌شهر و میمه ابراز کرد: ۵۰۰ نفر عوامل نظارت، ۹۰۰ نفر عوامل امنیتی و ۱۱۸ نماینده فرماندار در این انتخابات فعالیت می‌کنند.

کاظمی طبا شهروندان شهرستان را دعوت کرد روز جمعه هشتم تیرماه با حضور پرشور خود فردی اصلح برای ادامه راه شهید رئیسی انتخاب کرده و حماسه‌ای جدید رقم بزنند.

انتهای خبر/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.