۱۶:۰۳ - سه شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۴

فرماندار شاهین شهر و میمه:

برای رسیدن به اهداف کلان توسعه و پیشرفت باید در انتخابات شرکت کنیم

بصیری فرماندار شاهین شهر و میمه گفت: همه ما بویژه رأی اولی ها وظیفه داریم برای داشتن آینده ای روشن و تعیین سرنوشت خود در انتخابات هفتم اسفند حضوری پرشور و آگاهانه داشته باشیم.

به گزارش  پایگاه خبری شاهین نا؛ فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه در همایش فصل حضور و جشن تکلیف سیاسی دانش آموزان مدارس دخترانه منطقه شاهین شهر گفت: ايران در دوران حاكميت طاغوت حافظ منافع استكبار در منطقه خليج فارس بود و يك چهارم بودجه كشور صرف ارتشي مي شد كه منافع آمريكا را تامين می کرد و مستشاران حضور پررنگ در اداره امور كشور داشتند.

وی یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی را اراده مردم در تعیین سرنوشت کشور عنوان کرد و افزود: انقلاب اسلامی در طول 37 سال گذشته علی رغم همه توطئه و خیانتهای دشمنان که برای از بین بردن انقلاب اسلامی انجام می دادند به پشتوانه ملت ایران با قدرت و سربلندی ایستادگی کرده است.

علیرضا بصیری آسایش، امنیت و توسعه روز افزون میهن اسلامی را مدیون رهبری های امام راحل(ره)، مقام معظم رهبری و ایثار و از خودگذشتگی شهدا دانست و خاطرنشان کرد: اقتدار، سربلندی و عزتمندی ایران اسلامی در بین کشورهای دنیا بواسطه داشتن نعمت ولایت فقیه و رهبری مقتدر می باشد.

وی شرکت در انتخابات را يك حق و يك تكليف شرعی دانست و خاطرنشان کرد: شما دانش آموزان که آینده‌سازان شايسته ميهن اسلامي هستيد ضروري است که با رسیدن به سن قانوني رأي دادن و به‌ تعبیری رأي اولي محسوب می‌شوید در انتخابات پيش رو حضوري مؤثر و پرشور داشته باشید.

فرماندار شهرستان در ادامه تاکید کرد: دانش آموزان و آینده سازان کشور باید از هم اکنون در آینده خود سهیم و اثرگذار باشند و علاوه بر حضور خود، افراد خانواده را نیز برای شرکت در انتخاباتی پرشکوه تشویق و ترغیب کنند.

وی بر حضور حداکثری و انتخاب فرد اصلح در انتخابات هفتم اسفند ماه تاکید کرد و افزود: تمهیدات و بسترهای لازم برای برای برگزاری انتخابات سالم و پرشور و نشاط مردم فراهم شده و همه باید سعی کنیم تا از این امتحان بزرگ با سربلندی بیرون بیاییم.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان شاهین شهر و میمه انتخابات پنجمین دوره خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی را آزمون سیاسی مهم در دولت یازدهم عنوان کرد و گفت: تمام ملل منطقه و دنیا چشم به نتیجه این دو انتخابات دوخته اند.

وی با اعلام اینکه 3 هزار نفر در برگزاری انتخابات هفتم اسفندماه با ستاد همکاری می کنند تصریح کرد: ستاد انتخابات شهرستان آماده برگزاری انتخاباتی سالم با حضور حداکثری مردم را دارد.

بصیری در ادامه تاکید کرد: اگر می خواهیم که دولت بتواند با اقتدار و با عظمت به برنامه ها و اهداف کلان توسعه و پیشرفت دست یابد ضرورت دارد همه بویژه رای اولی ها برای تعیین سرنوشت خود با مطالعه و بررسی دقیق روز هفت اسفند پای صندوق های رای حضور حداکثری و آگاهانه داشته باشیم.

مدیریت آموزش و پرورش شاهین شهر برای نخستین بار و در آستانه برگزاری انتخابات هفتم اسفندماه همایش فصل حضور ویژه دانش آموزان رأی اولی برگزار کرد.

این همایش که در دو مرحله و در مجموع با حضور جمعی از مسئولان و مدیران و 800 دانش آموز رأی اولی مدارس منطقه شاهین شهر در سالن اجتماعات آموزش و پرورش برگزار گردید.

لازم به ذکر است مدیریت آموزش و پرورش به همین مناسبت و با همین موضوع مسابقه ای تحت عنوان فصل حضور با شرکت بیش از یک هزار و 300 نفر از دانش آموزان و مدیران و مربیان مدارس منطقه شاهین شهر طی دو مرحله برگزار کرده بود که در این همایش با اهدای لوح سپاس و هدیه از برترین های این مسابقه تجلیل به عمل آمد.

تقدیر از دانش آموزان برتر مسابقه فصل حضور که با مشارکت بیش از یک هزارو 300 به همین مناسبت طی دو مرحله برگزار شده بود و امتیاز بیشتری را کسب کرده بودند یکی دیگر از بخش های این همایش بود.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.