۱۸:۵۱ - چهارشنبه ۰۳ شهریور ۱۳۹۵

همزمان با هفته دولت:

80 پروژه عمرانی در شاهین شهر به بهره برداری می رسد

بصیری فرماندار شاهین شهر و میمه گفت: همزمان با هفته دولت عملیات احداث یا بهره برداری از بیش از 80 پروژه عمرانی 13 دستگاه اجرایی شهرستان با اعتباری بالغ بر 79 میلیارد تومان شروع می شود. .

به گزارش شاهین پرس؛ پس از پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) در حالی که انقلاب اسلامی، نهال نوپایی بود، دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی از راه های مختلف درصدد از بین بردن این انقلاب مردمی بودند.

یکی از این راه ها حذف مسئولین بلندپایه و طراز اول کشور با به شهادت رساندن آنها بود که در سال 60 و پس از عزل بنی صدر منافقین کوردل با حمایت دشمنان اقدام به ترور مسئولین و شخصیتهای برجسته انقلاب می کردند.

انفجار دفتر نخست وزیری در هشتم شهریور سال 60 و شهادت مظلومانه دو يار ديرين امام(ره) و انقلاب و دو اسوه علم و تقوا، شهيدان محمدعلي رجايي رئيس جمهور محبوب و مردمی و محمدجواد باهنر، نخست وزير متفکر و دانشمند كه نمونه‏اي از دولتمردان مردمي بودند، از جمله ماموریت های همین کج اندیشان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود، به همین مناسبت هفته اول شهریور به نام هفته دولت نامگذاری شد.

دولت شهید رجائی، نخستین دولت مکتبی پس از حاکمیّت لیبرالها در کشور بود که عهده‏ دار امور مملکت شد و در آن دوره بحرانی، حداکثر تلاش و کوشش خود را برای خدمت به اهداف مقدس انقلاب صادقانه اعمال کرد تا آنجا که جان خویش را بر سر آن نهادند،هفته دولت فرصت مناسبی برای مرور افکار، اندیشه و سیره شهیدان رجایی و باهنر است، که الگوگیری مسئولان از این شهیدان ضرورتی انکار ناپذیر می باشد.

فرماندار شهرستان شاهین‌شهر و میمه در گفتگویی با شاهین پرس؛ ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک فرارسیدن هفته دولت گفت: هفته دولت، هفته اقتدار و سرافرازی دولتمردانی است که با حمایت و پشتیبانی میلیونی ملت ایران بر کرسی خدمت تکیه زده و مقصودی جز کسب رضای الهی و اجرای احکام الهی و قانونی و ایجاد جامعه ای سرشار از شور و نشاط و خدمت بی منت ندارد.

وی هفته دولت امسال را فرصتی مناسب برای امیدافزایی بیشتر در جامعه همراه با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب دانست و افزود: همه مدیران و مسئولین باید با تأسی از ویژگی های والای اخلاقی و رفتاری شهیدان رجایی و باهنر، آنان را الگوی همیشگی خود قرار داده و با بهره گیری از روح والای این شهیدان برای تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و اقتصاد مقاومتی گامی موثر بردارند.

علیرضا بصیری با تبریک روز کارمند به کارمندان خدوم شهرستان، از افتتاح و کلنگ زنی بیش از 80 پروژه عمرانی در سطح شهرستان خبر داد و افزود: همزمان با هفته دولت 80 پروژه عمرانی در حوزه ها فرهنگی، اقتصادی، علمی و اجتماعی با اعتباری بالغ بر 79 میلیارد تومان با حضور مسئولین استانی به بهره برداری می رسد.

وی با بیان اینکه 13 دستگاه اجرایی در سطح شهرستان دارای پروژه عمرانی هستند خاطرنشان کرد: 51 پروژه با اعتباری بالغ بر 46 میلیارد تومان در بخش شهری و 29 پروژه با اعتباری بالغ بر 14 میلیارد تومان در بخش روستایی در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

بصیری اضافه کرد: از مجموع اعتبار هزینه شده قزیب به 20 میلیارد تومان از محل اعتبار ملی و 14 میلیارد تومان از محل اعتبار استانی و 28 میلیاردتومان نیز از سایر محل برای این پروژه ها هزینه شده است.

وی در تشریح جزئیات پروژه های عمرانی سطح شهرستان که در هفته دولت افتتاح و به بهره برداری می رسند گفت: این پروژه ها شامل پروژه های برق رسانی به مناطق محروم و روستایی، راه و جاده سازی، آسفالت و روکش محور اصفهان به تهران، کلنگ زنی ساختمان کلانتری و دهیاری چندین روستای شهرستان، پروژه های مخابراتی، و گازرسانی به واحدهای صنعتی، تالار و رستوران وزوان، مجتمع گلخانه ای و نیروگاهی و بهره برداری از چندین طرح کشاورزی از جمله پروژه های عمرانی شهرستان است که در هفته دولت با حضور مسئولین استانی و کشوری به بهره برداری خواهد رسید.

انتهای پیام

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.