۱۷:۱۰ - چهارشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۳

حاجی نماینده مجلس شورای اسلامی:

هرگز نخواهیم گذاشت که عزت از ما گرفته شود/ ما به دروغگو اعتماد نداریم

راهپیمایی باشکوه 22 بهمن در شاهین شهر با حضور مردم ولایتمدار و کلیه مسئولان شهرستان برگزار شد و شعار عزت خواهی مردم در شاهین شهر طنین انداز شد. حاجی دلیگانی نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی سخنران این مراسم باشکوه در شاهین شهر بود.

به گزارش پایگاه خبری“شاهین نانماینده مردم شاهین شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی سخنران امروز مراسم و در اجتماع بزرگ شرکت کنندگان راهپیمایی 22 بهمن، رهبری ولایی، مردم ولایی و مکتب ولایی را سه عنصر و عامل پیروزی انقلاب اسلامی دانست و گفت: برای استمرار انقلاب اسلامی نیز وجود این سه عنصر ضرورت انکار ناپذیری است.

حسینعلی حاجی دلیگانی افزود: نظم نوینی که امروز در منطقه شکل گرفته و بزودی نیز در همه جهان شکل خواهد گرفت به برکت انقلاب اسلامی می باشد.

وی با بیان اینکه امروز دست برتر منطقه انقلاب اسلامی است گفت: قلوب ملتهای مسلمان مملو از عشق به این کشور و مرز و بوم است.

حاجی با اشاره به هشدار نویسنده عرب به سران کشورهای عربی که ایران در حال تصرف چهارمین پایتخت شما است گفت: با شکست سناریوهای آمریکا در منطقه امروز عزت شیعیان کشورهای منطقه به واسطه انقلاب اسلامی است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی افزود خاطر نشان کرد: یکی دیگر ار برکات انقلاب اسلامی این است که عمده رهبران کشورهای مسلمان منطقه مقلد رهبر انقلاب هستند.

وی با بیان اینکه به برکت انقلاب اسلامی است که اسرائیل شکست را پذیرفته و به دریوزگی افتاده است گفت: شعار حمله برق آسا و پیروزی برق آسای رزیم صهیونیستی به اظهار ندامت تبدیل شده و دیگر جایگاهی در منطقه ندارد.

حاجی دلیگانی حضور فراگیران علوم دینی و مذهب تشیع از 150 کشور جهان در ام القرای جهان اسلام را یکی دیگر از برکات انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: در حال حاضر در 30 کشور جهان حوزه های علمیه شیعی تشکیل شده است. که به تبلیغ دین اسلام و مذهب تشیع مشغول هستند.

نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکای جنایتکار در مذاکرات هسته ای به دنبال زیاده خواهی است و تلاش می کند عزت را از ما گرفته و تحقیر کند گفت: به آمریکای جنایتکار می گوییم که ما پیروان سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام هستیم و از کشته شدن هراسی نداریم و هرگز نخواهیم گذاشت عزت از ما گرفته شود.

وی تصریح کرد: لغو همه تحریم های ظالمانه و امضای توافق در یک بسته خواسته همه ملت ایران است

حاجی اضافه کرد: آمریکا طی یکسال گذشته علی رغم اینکه گفته قصد ندارد تحریم هارا افزایش دهد 17 بار تحریم به ملت ایران وارد کرده و در نتیجه ما به دروغگو اعتماد نداریم. چرا که به ازای هیچ یک از خواسته ها اعم از کاهش غنی سازی و تبدیل فردو به مرکز تحقیقاتی و پژوهشی ذره ای از تحریم هارا لغو نکرد. و قصد خشکاندن ریشه مردم ایران را داشت.

نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی در ادامه از کلیه مسئولان دولتی درخواست کرد، نسخه شفا بخش رهبر انقلاب به نام اقتصاد مقاومتی را در دستور کار خود قرار دهند.

وی تکیه به منابع داخلی، صادرات فراورده های نفتی به جای فروش نفت خام، توجه به توانمندیهای داخلی، گسترش عدالت، شفاف سازی اقتصادی، توسعه کارافرینی را که جزو 24 بند سیاست های اقتصاد مقاومتی است را به مسئولان تاکید کرد و گفت: اراده، توانمندی، اعتماد به نفس، ایمان به خدا و ولایتمداری موجب پیروزی رزمندگان در دوران دفاع مقدس و اقتدار امروز نظام در منطقه شد.

حاجی با بیان اینکه کار اقتصادی مشکل تر از جنگ نیست گفت: همانگونه که در بخش تسلیحات نظامی موفق بوده ایم باید در بخش اقتصاد مقاومتی نیز عمل کنیمو روی پای خود بایستیم و ناف اقتصاد را از نفت جدا کنیم تا در مذاکرات موفق شویم. و عزت خود را حفظ کنیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: رهبر انقلاب چند سال قبل فرموده بودند در پیچ تاریخی هستیم و اخیرا فرمودند که در مرحله آخر پیچ تاریخی قرار داریم پس باید مقاومت کنیم، همه مشکلات حل خواهد شد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.